Pagina's

vrijdag 15 juni 2012

Mmmm, lekker...

Oooo, ik hoop niet dat jullie zien wat ik zie als ik naar buiten kijk, maar ik denk dat de kans groot is dat jullie hetzelfde zien. Ik zie regen, regen en regen, de spetters zitten op de ramen. Krijg daar altijd een beetje een somber gevoel van, in dit jaargetijde dan...in de herfst vind ik het wel knus. Daarom laat ik maar een vrolijke kaart zien die ik gemaakt heb voor een jarige die van cupcakes bakken en versieren houdt. Ik heb het geluk gehad dat ik ook wel eens mocht proeven...mmmm, jammie, jammie!
Vandaag maar even een kort bericht, ik heb nog eea te doen. Rond vaderdag is het bij ons altijd dubbel op, we hebben ook verjaardagen rond deze tijd. Met kadootjes verzinnen is het altijd wel lastig, maar daar zijn we ook uitgekomen. We roepen maar steeds "het komt wel goed, schatje", kennen jullie deze uitspraak, van de reclame? Nou, in deze fase zitten we hier
thuis :-).
Bedankt weer voor het lezen van dit bericht en jullie reacties, wens jullie een fijne dag verder!

15 opmerkingen:

Liesbeth zei

Wat een leuk vrolijk kaartje Annerieke, kunnen we wel gebruiken.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Hoi Annerieke,

Wat een ontzettend leuke kaart!! Bij het zien van deze kaart en het weer buiten zou je gelijk de keuken in willen duiken. hmmmmmmmm
Gezellige weekend.

Groetjes,
sandra

martina's kaartjes zei

Mmmmmmmmmmmmm, ziet er lekker uit ! mooi kaartje
fijn weekend,
grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Linda zei

Hij is erg leuk geworden, daar wordt je weer vrolijk van hihi
gr linda

KarinsArtScrap zei

o yummie wat een lekker kaartje ziet er goed uit annerieke.
ja inderdaad regen,regen,regen.

groetjes karin

Christine zei

Lekker, gezellig kaartje Annerieke! Een mens moet toch iets doen met zo'n weer en wat is er nou gezelliger dan freubelen?
Liefs
Christine

Berlinde zei

Hoi Annerieke, jij hebt ook al zo'n 'lekkere' kaart gemaakt! Heel mooi!
Lieve groetjes, Berlinde

Helen zei

wat een yummie kaartje en zeg nou zelf met dit weer is er niets leukers als lekker bakken in de keuken en die lekkere versgebakken cakejeslucht opsnuiven (en daarna opeten). Fijn weekend. Groetjes

Margareth zei

Daar zou ik zo in kunnen happen!

Issha zei

Bedankt voor de kaart Annerieke! Voor de andere lezers: Het was voor mijn zus gemaakt.

De kaart is super leuk en passend en we wisten ook meteen van wie het was toen we het zagen! :) Zo'n toffe kaart is natuurlijk niet te misplaatsen, die komt natuurlijk van Annerieke.

De vaderdagknutseltjes van vandaag waren ook heel tof trouwens. Ik ben benieuwd wat mijn vader te zeggen heeft zondag. =D

Nelleke zei

Leuk geworden, ik moet dit ook maar in gedachten houden voor mijn dochter, die houdt hier ook zo van.
Groetjes,
Nelleke

Hetty zei

Wat een leuk en mooi kaartje

gr hetty

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuk die cupcake,
krijg ik trek van hihihi.....
Groetjes van Daatje..
en rustig aan... dan breekt het lijntje niet....

Adriana zei

Heeel smakelijk kaartje. Mooi gedaan!