Pagina's

zaterdag 9 juni 2012

Toch wel wat gedaan...

Afgelopen week is het stil geweest op mijn blog, maar ik heb niet stil gezeten. We zijn een week naar Duitsland geweest, hebben het erg fijn gehad. Bovenstaande foto geeft een indruk wat ik zoal gedaan heb. Jullie zien mijn wandelschoenen, E-reader (sinds kort een van mijn beste vrienden :-) ) en jaaaaa....enkele sjaaltjes. Ook in Duitsland heeft het regelmatig geregend en aangezien ik wat bolletjes wol en breipennen had meegenomen heb ik mij tijdens de regenbuien vermaakt met breien. Jaren geleden heb ik heel wat af gebreid en sinds kort het breien weer "herontdekt".

Vandaag probeer ik weer in "knutselstemming" te komen, maar ik voel me nog niet helemaal thuis achter mijn bureautje. Ik heb bij jullie al veel mooie creaties bewonderd en langzaam aan  ga ik ook weer reacties achterlaten.
Voordat ik jullie een fijn weekend ga wensen laat ik natuurlijk toch nog wat zien, het zijn kinderkaarten die ik kort geleden al gemaakt heb.

Dan wens ik jullie nu dus een fijn weekend en ga ik eens kijken of er iets uit mijn handen wil komen.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaarten en fijn dat je goed hebt gehad op je vac.
    ja het weer is overal niet zo geweldig maar je heb je niet verveeld zie ik.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug.
    Wat een leuke sjaaltjes heb je gemaakt. Ja wij freubelaars vermaken ons op vakantie ook wel als het regent, al hebben we natuurlijk liever droog en zonnig weer. Je kinderkaarten vind ik weer toppertjes. Hopelijk vind je gauw de inspiratie weer om aan de freubel te gaan. Hartelijke groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor die sjaaltjes, zien er prachtig uit en je kaarten, ze zijn weer schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Annerieke.
    Super die sjaaltjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annerieke,
    Fijn dat je er weer bent.
    Groetjes Margareth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hooooi, fijn dat je er weer bent!!!!
    Jeetje was dit een werkvakantie...Je bent lekker bezig geweest. maar eh, leuk hoor die sjaaltjes.
    Ook je kinder kaartjes zien er weer leuk uit (alsof we anders gewend zijn van je)
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een week vakantie is altijd fijn.
    Ik zie dat je veel geel gebruikt voor je kaar ten.Niet helemaal mijn kleur, maar het resultaat. Is er wel mooi geworden. Soms moet je het ook gewoon maar doen.
    Gr. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie zonnebloemen....wordt je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Annerieke!
    Je bent erweer!
    Ik had je al gemist!
    Stlzitten is niet ons ding he! hihihi
    Maar wat heerlijk dat je een fijne vacantie hebt gehad!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!