Pagina's

zondag 17 juni 2012

Vaderdag...

Alhoewel ik geen vader ben, had ik de mazzel dat ik vanmorgen heerlijk kon meegenieten van een super ontbijt, gemaakt door onze jongens. Croissantjes, gekookt en gebakken ei, stokbrood, vers sinaasappelsap, aardbeien en gebakjes. Natuurlijk begrijpen jullie dat ik mijn buik (nog) rond(er) heb gegeten :-).  Wat een verwennerij allemaal!

Voor mijn eigen paps heb ik nog een leuk doosje gemaakt, met een zakje nootjes erin.
Bedankt weer voor het langskomen, fijne zondag allemaal!

12 opmerkingen:

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Annerieke.
gr. liesbeth

Naomi zei

Erg leuk en ook heel mooi gemaakt!

Veel Liefs
Naomi

Christine zei

Prachtig doosje en met iets lekkers in, dat kan niet meer stuk!
Liefs
Christine

Linda zei

heel erg leuk gedaan
gr linda

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooie
creatie

gr hetty

KarinsArtScrap zei

wat een gaaf doosje heb je weer gemaakt annerieke.
en wat zal je buikje rond zijn hahahaha met al dat lekkers.

groetjes karin

Berlinde zei

Een erg mooi doosje Annerieke, leuk gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Anoniem zei

Het vaderdag ontbijtje klinkt wel errug lekker, stuur de jongens maar een keer langs.......
Wat een grappig maar mooi doosje is het geworden en echte mannenkleuren. Paps was er vast heel blij mee.
Liefs Yvonne

Adriana zei

Leuk en apart doosje! (heb ik tenminste nog niet gezien...)

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Nelleke zei

Wat een mooi kleuren bruin zeg. Erg leuk, vooral als er dan nog wat lekkers in Zit.
Groetjes,
nelleke

Marlies zei

Je hebt geboft met je lekker ontbijtje! Je hebt ook een prachtige doosje voor de vader gemaakt! Super mooi! groetjes, Marlies