Pagina's

woensdag 27 juni 2012

Verliefd en verslaafd...


Verliefd en verslaafd....daar kijken jullie van op he? Ik kom misschien heel erg braaf over, maar ook ik heb mijn eigenaardigheden  :-). Maar schrik niet, het is vrij onschuldig. Ik ben namelijk verliefd op mooi papier en verslaafd aan het werken met dat mooie papier. En verder hoeven jullie je ook geen zorgen te maken, ik ben dan wel verliefd op een ander, maar ik houd heel veel van mijn familie. Zo....is dat ook weer uit de wereld.

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien met het mooie papier van Authentique. De vorige kaart heb ik ook met dit papier gemaakt, daar heb ik ook papier van Echo Park, Dots & Stripes bij gebruikt. Ik ben er helemaal weg van, maar dat is waarschijnlijk inmiddels wel duidelijk, hihi.
De kaart hierboven vind ik persoonlijk wel vrij druk, maar het is weer eens iets anders. Niet helemaal mijn stijl om het zo maar te zeggen, maar soms moet je dingen uitproberen toch?
Ik heb zelfs expres scheurtjes in de zijkanten gemaakt, geeft een erg leuk effect. Ik houd wel van een  nonchalante uitstraling, of hoe je het ook noemen wilt.
Natuurlijk ben ik weer benieuwd hoe jullie deze kaart vinden en of jullie mijn verliefdheid en verslaving delen.
Ik vind het dan ook erg leuk dat jullie reacties achterlaten en jullie mening geven, dus.....
bedankt!!!

Lieve groet



8 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Ach.....zo heeft een ieder zijn eigenaardigheden en eigen aardigheden ☺☺☺.
Je hebt dan ook een AARDIG MOOI kaartje gemaakt.
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Wat heb je dat weer mooi neer geschreven Anneriek, die verslaving is heel herkenbaar. Je kaartje ziet er weer erg bijzonder en idd nonchalant uit
gr. Liesbeth

Linda zei

Zooooo herkenbaar haha. Mooi kaartje
gr linda

Hetty zei

Wat is het een super
mooi kaartje

gr hetty

Saskia zei

Mooi gedaan met je scheurwerk, ziet er heel leuk uit.
Groetjes Saskia

KarinsArtScrap zei

het is heel apart annerieke, mijn eerste keus zou het zijn in eerste instantie.
maar ik vind het super een hele mooi kaart.

groetjes karin

Berlinde zei

Een mooie kaart Annerieke, wel leuk met die gescheurde randjes, ik hou wel van zo'n nonchalante kaartjes!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat een mooi kaartje Annerieke.

Liefs Riet.