Pagina's

dinsdag 12 juni 2012

Weer wat "zomaar" doosjes...

Misschien kennen jullie ze al, mijn "zomaar"doosjes. Dit zijn doosjes die je overal voor kunt gebruiken. Meestal laat ik ze ook zien als ik niets anders heb. Dat wil niet zeggen dat ik niets doe(volgens mij ben ik altijd wel met iets bezig), maar ik ben met dingen bezig die ik nog niet kan laten zien en ik moet weer wat "knutsels" voorbereiden voor mijn groep op de vrijdagavond ivm vaderdag.

Deze foto's hebben verder geen uitleg nodig toch?

Nu ben ik de vorige keer helemaal vergeten mijn nieuwe volger te verwelkomen, dus als je dit leest.....leuk dat je mijn blog gaat volgen!

En natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, ik ben altijd weer erg benieuwd wat jullie mij gaan schrijven :-).


13 opmerkingen:

Tinie zei

Wat zien die er gaaf uit, ik ben helemaal weg met dat tennis racket!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

super annerieke dat heb je weer mooi gemaakt.

groetjes karin

Marjan zei

Hoi Annerieke,

Ik heb een award voor je op mijn blog gezet voor je mooie creaties.
Ik hoop dat je hem wilt accepteren.

Groetjes, Marjan

Berlinde zei

Leuke doosjes Annerieke, altijd handig om een voorraadje te hebben!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wowww Annerieke,wat heb je ze prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Liesbeth zei

Wat een leuke doosjes Annerieke.
gr. Liesbeth

Christine zei

Ze zijn zo mooi weer Annerieke!
Liefs
Christine

arjette zei

Wat een super leuke doosjes!! Altijd handig!

gr. arjette.

Helen zei

wat een beauties weer; mijn voorkeur gaat uit naar de onderste (groene). Groetjes, Helen

Nelleke zei

Ze zijn leuk zeg. Welke ik de mooiste vind? Ik denk de onderste.
Groetjes,Nelleke

Anoniem zei

handig omaltijd wat van die handige en leuke 'zomaar' doosjes op voorraad te hebben. Ze zien er leuk uit!
Liefs Yvonne

Gemma zei

Ze zien er super uit, Gemma

Marlies zei

Wat heb je mooie doosjes gemaakt en ook zo makkelijk om in voorraad te hebben! groetjes, Marlies