Pagina's

zaterdag 30 juni 2012

Zon...een dans in je hart...

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorig bericht, doet me goed om te lezen!
Dit bericht heb ik de titel "Zon...een dans in je hart..." meegegeven. Ziet de wereld er niet mooier uit als de zon schijnt? Meestal werkt dat ook door in je hoofd en daardoor in je hart, bij mij wel tenminste. Beetje ingewikkeld beschreven misschien, maar ik wilde in de stijl van de kaart blijven :-). Gewoon weer een van mijn hersenkronkels. Hebben jullie ook van die kronkels of ben ik de enige?

Deze keer heb ik een wiebelkaart gemaakt, misschien kan ik beter zeggen, een kaart die danst? Dan blijf ik helemaal in het thema natuurlijk :-).
Dit is een bloem die ik zelf gemaakt heb, zelf vind ik hem super geworden! Het zijn meerdere stansjes, nat gemaakt, wat verfrommeld en omgekruld, laten drogen (helaas, geen heattool) en daarna in model gebracht en in elkaar gezet. Ook zijn de randjes iets aangezet met inkt.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges bij :
De Creatieve Zebra - een wiebelkaart
Elke Kaart een Feestje! - kleurenuitdaging(zwart/fuchsia roze/paars) met als optie "Mag ik deze dans van je"

Ik wens jullie nog een fijn weekend, ik ga nu nog even mijn hart laten dansen (lees : in het zonnetje zitten)!

14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een fantastische kaart ! heel erg mooi gemaakt !!! de bloem is inderdaad superzzzz ! mooie kleurtjes, geniet maar lekker van het mooie weer
grtjs, martina
x

Linda zei

Wauw wat gaaf gedaan joh, een hele mooie kaart en je bloem vind ik geweldig mooi geworden
gr linda

Glenda de Heide zei

Prachtig kaartje.
Leuk dat je meedoet met de challenge bij DCZ.

veel liefs Glenda

Berlinde zei

Een hele mooie wiebelkaart Annerieke, leuke kleuren en die bloem is prachtig!! Heel mooi gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Liesbeth zei

Hij is schitterend Annerieke, ik vind je bloem prachtig hoor, super zo'n zelfgemaakt exemplaar op je kaartje.
gr. Liesbeth

KarinsArtScrap zei

een schitterende kaart en bloem annerieke.
prachtig gemaakt.

groetjes karin

Adriana zei

Gaaf kaartje en die bloem is inderdaad prachtig gelukt.

arjette zei

Wat ontzettend mooi zeg!!!!
Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!

gr. arjette

Saskia zei

Wat een mooie schommelaars heb je gemaakt. Het ziet er prachtig uit met die mooie bloem.
Groetjes Saskia

Marlies zei

Een super mooie kaart! Leuk model en wat heb je een mooie bloem gemaakt! Een heel mooi en vrolijk geheel! groetjes, Marlies

Nelleke zei

Wat mooi!
En knap uitgedacht, en gemaakt.
Groetjes,
Nelleke

Grietje Jansen zei

Je uitleg/verhaal erbij is geweldig.
Je kijkt daatmee op een heel andere manier naar je creatie.
Je hebt helemaal gelijk hoor, wat betrefd de zon.
Schitterende bloem heb je gemaakt.

Grietje

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke!
Wat een leuke kaart!
de bloem heeft mijn hart gestolen, knap gemaakt!
Groetjes van Daatje

Jolanda Cuper zei

Prachtige kleurencombinatie en super bloem!
Grappig zo'n dansende kaart!
Gezellig dat je meedoet aan EKEF
Groetjes Jolanda