Pagina's

dinsdag 3 juli 2012

Een ander begin...

Normaal gesproken begin ik een kaart altijd met het papier dat ik wil gebruiken, of soms met een plaatje of stempel. Deze kaart ben ik anders begonnen, namelijk eerst met het lint. Ik heb zo veel lint, dat ik zo graag bewaar :-).....maar ik heb dus ook mooi lint. En waarom zou ik dat niet eens gebruiken (ik weet wel waarom hoor)?
De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt. De sketch is van een oudere challenge bij Dutch Card Lovers, vind het een erg leuke sketch, heb hem ook al gebruikt voor andere kaarten en hier en daar iets aangepast.
Nog even een close-upje van het (leuke) lint en de bloemetjes. Ik had mazzel, de hartjes, gemaakt met de parelmaker zijn goed gelukt. Het gebeurt me ook nog wel eens dat ze uitzakken of dat ik per ongeluk de kaart al oppak als ze nog niet droog zijn.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

13 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een prachtige kaart is het geworden.
Inderdaad mooi lint. Ja, we bewaren ook van alles, maar het komt je nu goed van pas. Als je de kaart nu op een zichtbare plek neerzet dan kan je er nog even van genieten (en van het kant) eer je deze verstuurd.
Groetjes,
Nelleke

Liesbeth zei

Hij is super gelukt Annerieke, en je bloemhartjes zien er ook perfect uit.(ken het probleem)
gr. Liesbeth

Tinie zei

Dat is je zeker goed gelukt om de kleuren bij het lint uit te zoeken, schitterende kaart!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

he het is me weer gelukt maar jou zeker ook! Wat een mooie kaart en een wel heel vrolijk en leuk lintje. 't is inderdaad weer eens wat anders om bij het lint te beginnen maar het resultaat mag gezien worden:-)
liefs Yvonne

Anneke klerks zei

prachtige kaart, schitterend gedaan
liefs anneke

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Normaal gesproken geef ik antwoord op je vragen, maar vandaag niet ☺☺☺.
Wat ik wel wil laten weten is dat ik je kaartje heel MOOI vind met dat LINT ☺☺☺.
Liefs Wilma

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
echt leuk!
Gewoon eens andersom beginnen!
Je hebt het mooi gemaakt!
mooie frisse kleuren zo bijeen!
Groetjes van Daatje

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart annerieke.

groetjes karin

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Berlinde zei

Een mooie zonnige kaart Annerieke, en je hartjes met de pearlmaker zijn super gelukt!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine zei

Prachtige kaart en ik herken mezelf hierin want ik bewaar ook veel omdat ik het te mooi vind om te gebruiken! Een beetje dom misschien??? ;-)
Liefs
Christine

Margareth zei

Mooie kleuren Annerieke ;-)

Helen zei

wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.