Pagina's

woensdag 18 juli 2012

Einde van het schooljaar...

Gisteravond hebben we de eindmusical gezien van onze jongste zoon. Geweldig leuk, wat hebben de kinderen (en de leerkrachten) hun best gedaan!
Wat kun je dan als ouder trots zijn! Over trots zijn gesproken...we zijn supertrots op onze jongens. De jongste gaat dus een nieuwe fase in (ik als moeder natuurlijk ook :-) ) en de oudste heeft dit jaar een diploma behaald. Dat hebben we afgelopen zaterdag gevierd met een etentje. Wij zijn blij met dit soort dingen, niet altijd alles is zo vanzelfsprekend. Dus wij zijn trots en blij! Maar ik dwaal iets af van mijn creatieve pad, dus nu verder met "mijn geknutsel".

Een tijdje geleden zag ik bij Action leuke bakjes staan en dat heb ik dan..... die bakjes stuiteren spontaan mijn mandje in! Het leuke van deze bakjes is dat ze al in kleur zijn, ik hoefde er alleen nog maar iets meer kleur aan toe te voegen, en papier, en bloemen, en randjes, en inhoud natuurlijk. Ze zijn niet helemaal hetzelfde, maar op alledrie zit een rand en aan de voorzijde (ik noem dat de voorzijde) zitten bloemen.
Op de achterzijde zitten vlinders.
En op de zijkanten swirls.
(Ik zie nu dat de foto's iets kleiner zijn, maar als je erop klikt, dan worden ze wat groter)

De inhoud bestaat uit een douchegel, bodycreme, papieren zakdoekjes en een zakje oud Hollands snoep. Ik heb geprobeerd het bijna helemaal in kleur te houden.
Uiteindelijk heb ik het nog gezellig verpakt in folie met een lintje eromheen.
Gisteravond zijn deze zakjes nog uitgedeeld aan de andere leerkrachten, een kleine blijk van waardering.
Deze zijn vrij eenvoudig, een zakje zuurtjes, een grote stans uit dessinpapier dubbelgevouwen, een vlinder gestempeld en uitgeknipt en een tekst gestempeld. Eenvoudig, maar zelf vind ik dit soort dingen toch altijd hartstikke leuk!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik kijk uit naar de reacties, alvast heel erg bedankt daarvoor!
Lieve groetjes...


16 opmerkingen:

Anoniem zei

WAUW, dit is gaaf zeg! Hier heb ik niks neer aan toe te voegen.
Hoe waren de reacties erop?
Groetjes, Yvonne

martina's kaartjes zei

wow, daar heb je je bezigheid mee gehad ! zullen ze zeker wel heel erg leuk gevonden hebben !
en inderdaad, je mag best trots zijn op je kids, het is vandaag voor henhelemaal niet makkelijk en als ze dan ook nog slagen, super nietwaar ?
grtjs, martina
x

Karin zei

Hello Annerieke,
Eerst wil ik je feliciteren met het resultaat van je kinderen. Je mag best trots zijn.
En de geschenkjes vind ik super. Wat een mooi werk heb je geleverd.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

wat gaaf annerieke, super leuke ideeƩn.
ik vind het weer eweldig.

groetjes karin

anneke's creaties zei

schitterende bakjes heb je gemaakt
en de presentjes voor de leerkrachten zien er ook super uit
je zult wel hele leuke reacties hebben gehad
en je mag best trots zijn op je kinderen
alles is niet vanzelfsprekend

groetjes anneke

Charlotte zei

Wat een werkje Annerieke! Maar wat een resultaat! Heel leuk!
Groetjes,
Charlotte

Linda zei

Schitterende kadootjes, heel leuk gedaan
gr linda

Nelleke zei

Wat leuk gedaan, zo krijg je bijzondere cadeautjes. Voor de leerkrachten hoef ik niet meertje doen, maar er zijn genoeg gelegenheden om voor te maken.
Groetjes, nelleke

Tinie zei

Ik denk niet dat veel ouders nog iets zelf maken voor de leerkrachten, ik vind dit altijd zo speciaal, ziet er super leuk uit!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Berlinde zei

Heel mooi Annerieke, leuk gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine zei

Gefeliciteerd met je kinderen! Leuke cadeautjes heb je gemaakt!
Liefs
Christine

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
Wat heb je de doosjes prachtig gemaakt zeg en wat heb ik weer genoten van je leuke verhaaltje!
Apart dat jullie nu pas vakantie hebben, wij zitten al 3 weken vooruit...
maar maakt niet uit, nu wordt het vast heel erg goed weertje!
Groetjes van Daatje

Gemma zei

Wat een super leuke afscheidscadeautjes heb je gemaakt en nu maar genieten van een welverdiende vakantie, hopelijk wordt het een beetje beter weer. Groetjes Gemma

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Als je dan toch afscheid moet nemen dan wel in STIJL.....ziet er PRACHTIG en LEKKER uit ☺☺☺.
Liefs Wilma

Helen zei

Hoi Annerieke, wat een prachtige cadeautjes heb je gemaakt. Bij ons was het 3 weken geleden al zover en heb ik ook van alles gemaakt (zo'n laatste schooljaar is toch bijzonder). De geschenkjes voor de overige leerkrachten is ook heel erg leuk. Fijne vakantie. Groetjes, Helen