Pagina's

zondag 29 juli 2012

Het zusje van...

Kort geleden heb ik een kaart gemaakt met een lief eigenwijs vogeltje. Dit is het zusje, is zij ook niet schattig? Ik heb haar ingekleurd met distress inkt. Het papier is  "Authentique Delighful", gek zonder t ertussen, maar het staat echt zo op de verpakking ;-). De randen van het papier zijn iets bewerkt met inkt. Over de ponsrand in het midden zit blaadjeslint, ik heb het al heel lang en eindelijk eens gebruikt.
De bloemen zijn meerdere stansen nat gemaakt, wat omgekruld en verfrommeld, laten drogen, op elkaar geplakt en een beetje in model gebracht. In het midden een pareltje.
De tekst is zelfgemaakt en kun je hier vinden.

En dan nog wat leuks...vanmorgen zag ik bij NKU dat een kaart van mij, kaart van de week is. Dat is toch super? Als blijk van waardering heb ik een zelfgemaakte digi kado gekregen, hartstikke leuk!

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Lieve groetjes...

14 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh Annerieke,wat is dit een prachtige kaart.
Wat een super bloemen zeg.

Liefs Riet.

Karin zei

Hey Annerieke,
Dit is een prachtige kaart. De bloemen zijn ook supermooi.
Groetjes,
Karin

martina's kaartjes zei

een heel erg leuk kaartje ! mooi, de bloemen zijn toppie !
grtjs, martina
x

Anoniem zei

Zo'n zusje wil ik ook wel....
Wat zijn je bloemen goed gelukt zeg, errug mooi. Ook je papier ziet er gezellig/mooi uit.
Een mooi geheel.
liefs Yvonne

Nelleke zei

Ik lees eerst nooit wat de anderen schrijven, ik vind die bloem zo leuk, die doet me aan een dahlia denken. Ook het verpakte bierflesje is zo leuk, zo wordt geld geven leuk.
bedankt voor je reactie, ik moest lachen om jou haagbeuk uit 1935, dan valt die van mij nog mee.
Groetjes,
Nelleke

Nelleke zei

Sorry, ik zie nu dat er nogal taalfouten in staan, ik type te snel op de iPad, en verbeteren gaat nogal lastig.
Gr., nelleke

Tinie zei

wat is deze kaart gaaf!!! zo met dat takje eronder door, schitterend en dan die bloemen, wowww!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

super mooi en lief kaartje Annerieke.

groetjes karin

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Annerieke. Het vogeltje is inderdaad superschattig en wat een prachtige bloemen!!

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat heb je weer een prachtkaartje gemaakt, wat een lief "zusje"van....
Je bloemen vind ik ook zo mooi!
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

Errug leuk!
Gr. Margareth

Berlinde zei

Een heel mooi kaartje Annerieke, schattig vogeltje en prachtige bloemen!
Lieve groetjes, Berlinde

Janny's Cards Creations zei

Leuke gezellige kaart geworden. Leuk idee met de bloemen. Ga ik een keer proberen. Groetjes Janny

Janny's Cards Creations zei

Ik heb even bij je kaart gekeken die kaart van de week is geworden en ook dat is weer een mooie kaart en een verdiende prijs. Groetjes Janny