Pagina's

maandag 9 juli 2012

Hoi, hoi, hoi...

Nu ik deze kaart plaats zie ik dat ik alweer rood heb gebruikt. Bij de vorige kaart ook, dat is toevallig. Niet helemaal toevallig natuurlijk, ik had namelijk een mooi rood lintje klaar liggen, maar die ligt er nog. Uiteindelijk niet gebruikt voor deze kaart. Terwijl ik bezig was dacht ik dat ik met deze kaart wel mee kon doen aan uitdaging 22 bij Nederlandse Kaarten Uitdaging, want ik had daar een leuke sketch gezien. Het lintje bewaar ik wel, daar ben ik een kei in!
De knoopjes heb ik gekregen van een tante van mij, lekker fleurig zijn ze.
Deze"hoi" en nog meer...kunnen jullie hier vinden. Hopelijk vinden jullie ze leuk en kunnen jullie ze gebruiken.

Hebben jullie trouwens de mooie stokroos gezien bovenaan mijn blog? Die staat in onze tuin, ben daar erg blij mee, want ik ben gek op stokrozen. Afgelopen winter hebben ook een aantal het niet overleefd, maar deze heeft lekker beschut gestaan, gelukkig maar!

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Liefs....

20 opmerkingen:

  1. gaaf kaartje heb je mooi gedaan annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Annerieke !
    Lekkere frisse kleuren.

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem leuk, schattig kaartje.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart! Mooie vrolijke kleur!! Je bloghoofd met stokroos is idd prachtig! Mooie foto heb je ervan gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. De afbeelding is een schatje en je tekst is erg leuk (ik heb hem maar vast meegenomen). Je stokroos staat er prachtig bij. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rood is een mooie kleur, helemaal niet erg om te gebruiken.
    Leuke tekststempel heb je gebruikt. Heb je die zelf gemaakt?
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan en een leuk plaatje heb je gebruikt.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hele mooie kaart Annerieke,bedankt voor het meedoen bij de N.K.U. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is een schatje Annerieke:0)
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf zeg!!! Heerlijk dat rood en die afbeelding, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauuuw wat heb je weer super
    mooie kaartjes gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Annerieke,
    wat een vrolijk kaartje!
    Wat heb je weer een mooie Banner gemaakt boven je blog!
    Uit je eigen tuin?
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart!! Je hebt de sketch mooi verwerkt!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Annerieke, leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie uitwerking van de sketch Annerieke, leuk dat je weer meedoet bij de NKU, veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Annerieke, wat is je kaartje leuk.
    Mijn 2 stokrozen bloeien ook, ik ben er zo blij mee. Die van jou heeft een erg mooie kleur.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van het NKU, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!