Pagina's

dinsdag 24 juli 2012

Lekker warm?

Wat zijn jullie lief voor me geweest met alle aardige reacties op mijn CAS (clean and simple) kaart, dank jullie wel hoor! Daarom ben ik van plan om binnenkort nog zoiets te gaan maken, want het is toch wel erg leuk om te doen. Als je regelmatig mijn berichten leest, dan weet je ook dat ik dat wel vaker schrijf "leuk om te doen". Ik kan het ook niet helpen, ik vind veel leuk, ik ben ook een gelukkig mens :-)!

Vorige week was een van mijn vriendinnen jarig en voor mijn vriendinnen probeer ik altijd iets bijzonders te maken. Tot nu toe is dat ook wel goed gelukt (hoop ik). Deze keer heb ik een plantensteker versierd, gescrapt, gepimpt, hoe noem je dat eigenlijk?
Van tevoren had ik mijn vriendin uit verschillende kleurcombinaties laten kiezen en bovenstaande sjaal is het geworden (ik heb er nog meer gebreid!). Voor haar was het nog even spannend, want ik had niet gezegd dat het om een sjaaltje ging.
In het kleine envelopje heb ik nog geld gedaan. De tekst (spesjaal) is een leuke woordgrap, laatst gezien bij EKEF. Ook toevallig, hoe kunnen zij nu weten dat ik een sjaaltje kado wil doen :-)?

Genieten jullie ook zo van het mooie weer, heerlijk toch? Daar heb je mij weer...iemand een sjaal kado doen, met deze warmte...lekker warm dus, het sjaaltje en het weer! Dit was weer even een hersenkronkel van mij, om de titel van het bericht uit te leggen. Maar dat hadden jullie allang door natuurlijk!
Bedankt weer voor het langskomen, tot de volgende keer maar weer.

9 opmerkingen:

  1. Hey Annerieke,
    Wel héél speSjaalen natuurlijk heel mooi gemaakt. Leuk om cadeau te krijgen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk setje heb je zo gemaakt. Die sjaal is super en doet het altijd leuk als kadootje, ik heb er ook al een aantal gebreid, alleen nog nooit in de zomer kado gegeven hahahaha.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww Annerieke,wat prachtig gemaakt zeg.
    Daar was ze zeker heel blij mee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Wat een SPESJAAL WARME plantensteker heb jij voor je vriendin gemaakt en wat een SCHITTERENDE ☺☺☺ bloem is dat.
    Die sjaal ziet er ook al zo SPESJAAL uit.
    Enneh.....een gelukkig mens hoef niet geholpen te worden. Ga er wel mee door hè? Met gelukkig zijn en MOOIE creaties maken.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het sjaaltje is erg mooi, grappig met die bolletjes. ook om te maken zijn het leuke dingen maar je plantensteker vind ik helemaal leuk :-) wat ziet die er mooi uit zeg! Mooie kleuren en je bloem is ook weer heel goed gelukt. Leuk cadeau om te geven maar zeker ook om te krijgen!

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige sjaal en een mooie planten steker.
    je bent weer lekker bezig geweest.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bofkont is die vriendin, mooie sjaal en je plantensteker met kaartje vind ik ook helemaal prachtig.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel erg mooi setje ! knappe kleurenkeuze vind ik echt wel ! de bloem is prachtig !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!