Pagina's

woensdag 11 juli 2012

Lief eigenwijs vogeltje...

Dit lieve vogeltje trekt zich nergens iets van aan. Ze (want volgens mij is het een meisje) kijkt alsof ze zeggen wil "jullie kunnen zeggen wat je wilt, maar ik doe toch waar ik zin in heb". Nu merken jullie meteen in wat voor stemming ik ben...ik praat met vogeltjes op papier, ik kan zelfs gedachten lezen :-).

Voor deze kaart, want daar gaat het eigenlijk om, heb ik papier gebruikt van "Authentique", mooi is dat toch! Het is ook dubbelzijdig en daar heb ik gebruik van gemaakt door een frame te maken, de randjes iets omgekruld. De randen zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt en ik heb een randje met de hand gestikt.
Linksboven een stukje tule, bijeengehouden door een stukje twine en een knoopje. Als je goed kijkt (of op de foto klikt) zie je dat ik ook een beetje inkt langs de randen van het strikje heb gedaan.
De stempel van dit vogeltje heb ik ingekleurd met "Distress Ink mustard seed". En niet vergeten...ik ben nog steeds een beginner! Zelf vind ik hem mooi genoeg voor een kaart.

Deze tekst is zelfgemaakt en kunnen jullie hier vinden. Als je op de teksten klikt, kun je ze downloaden en in elk formaat uitprinten. Er staan ook nog andere bij, keus genoeg.





Dit is een telescoopkaart, die heb ik gemaakt voor een collega, waarmee ik op de vrijdagavond samenwerk. Zij is jarig geweest, dus we hebben een bloemetje en een kaart gegeven. Op de achterzijde hadden alle mensen van de autismesoos hun naam gezet, leuk he?

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

15 opmerkingen:

  1. heel mooie kaart en die telescoopkaart vind ik schitterend, lijk mij ook leuk om op te hangen
    heel mooi gedaan allemaal
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer creatief bezig geweest, leuke creaties hoor!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi hoor Annerieke!
    De telescoopkaart vind ik heel erg origineel en prachtig gedaan!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaaartje met het vogeltje, het telescoop kaartje is ook erg leuk geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief die vogel op je kaart, en heel erg leuk die tekst erbij. Ik hou wel van een leuke woordspeling. Ik kan trouwens niet zien dat je een beginner bent hoor.
    Groetjes,
    Nelleke
    Ps nog bedankt voor je lieve berichtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief mooi vogelkaartje en wat leuk dat papier zo omgekrult.
    onder dat kaartje is ook heel gaaf.
    ik weet alleen niet hoe het werkt maar ziet er goed uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi vrolijk kaartje Annerieke, ook die telescoopkaart vind ik super, een heel leuk model!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart, en het vogeltje vind ik ook geweldig!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie creaties!! Je telescoop kaart vind ik mooi geworden! Ik zag het net ook al bij iemand voorbij komen, ik ga dat ook gauw eens uitproberen! Je vogelkaartje vind ik echt super! Gewoon zo heerlijk vrolijk, de zon zou er spontaan van gaan schijnen!!

    Groetjes Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk vogelkaartje, super zeg!!!!
    Je telescoopkaart is ook ontzettend leuk, op zich al een kadootje!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, kun je voor mij zo'n vogeltjeskaart maken voor mijn collega's wiens pasgeboren baby ziek is? Alvast bedankt.
    Margareth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke creaties ! mooi gemaakt
    grtjs,m artina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Annerieke,
    Jij weet in wat voor stemming ik ben ☺☺☺ en je zult ook wel weten wat ik van je kaartje vind ☺☺☺. Dus hoef ik dat ook niet te schrijven ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende vogelkaart Annerieke! Een beginner met distress??? Niets van te merken hoor! Schitterend gedaan! Leuk ook hoe je die randjes van de cirkel deed opkrullen!
    G.
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!