Pagina's

zondag 15 juli 2012

Snel en makkelijk...

Snel en makkelijk moest ik een kadootje maken. Ik heb altijd wel iets in voorraad, maar dat vond ik (natuurlijk) weer niet geschikt. Alleen geld geven vind ik persoonlijk nooit zo leuk, dus ik wil daar graag dan iets bij doen. Een reep chocolade heb ik meestal wel in huis, een stukje papier uitgezocht en daar een wikkel van gemaakt. Erg makkelijk, want je kunt gewoon de maten van de reep aanhouden.
Het papier is van Action, heeft een mooie vintage uitstraling, dus daar hoort een stukje kant bij. De meeste randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en "Distress Ink walnut stain".
Een klein envelopje voor het geld heb ik erbij gemaakt, die steek ik ertussen.
En voila...klaar is het kadootje, ben best wel tevreden met het resultaat. Nu moeten jullie ook niet denken dat ik "Superwoman" ben, want ik zeg wel snel en makkelijk, maar alles kost tijd hoor. Het is alleen niet zo ingewikkeld te maken...het is omwikkeld, in dit geval, hihi.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

Fijne dag nog!

11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

geeft het cadeau een extra dimensie, leuk gemaakt !
grtjs, martina
x

Helen zei

wat heb je dit weer super leuk gemaakt. Groetjes, Helen

Marjan zei

Leuke wikkel hoor !!

Groetjes, Marjan

Christine zei

Super! Die reep chocolade ziet er meteen chique uit op die manier!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

dat heb je weer mooi omwikkeld annerieke.
mooi papier.

groetjes karin

Berlinde zei

Dit is een prachtig cadeautje geworden Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Anoniem zei

Leuk hoor, was ik maar elke week jarig of zo, haha. Gr. Marg

Charlotte zei

ingewikkeld of omwikkeld, het is een mooi en leuk kado, en dat is waarover het gaat! Het is veel leuker dan gewoon een envelopje met centjes geven!
Leuke vintagelook!
G.
Charlotte

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een gaaf papier zeg!
Volgens mij heb ik dat ook, ik ben ook nogal Actionachtig hihihi....
Wat is je kaart met gehaakte bloem prachtig zeg!
Het vogeltje vind ik echt heel erg moooi ingekleurd zo vrolijk!
Groetjes van Daatje

Nelleke zei

Snel en makkelijk ziet er heel mooi uit. Bedankt voor je idee. Dat papier van Action is leuk , ik heb het ook, kon het niet laten liggen.
Groetjes,
Nelleke