Pagina's

zaterdag 7 juli 2012

Weer anders begonnen...

Vandaag laat ik een pocketcard zien. Het leuke van dit model is dat je in de pockets nog iets kunt doen, in dit geval labeltjes. Ik heb weer het mooie papier van "Authentique" en "Echo Park, Dots & Stripes" gebruikt. De randen zijn bewerkt met inkt. Deze kaart ben ik ook weer begonnen met het stukje kant...niet verkeerd wat dan uiteindelijk het resultaat is, toch :-)?
Onder de (best wel grote) splitpen zit een stukje tule.
En ook hier weer een zelfgemaakte bloem, stansen, nat maken, frummelen, laten drogen en plakken, zo simpel is het!


De achterzijde is ook beplakt. De labeltjes heb ik er even bijgezet, zodat jullie kunnen zien wat er op gestempeld is.




Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Tot de volgende keer!

17 opmerkingen:

Yvonne B zei

Hoi Annerieke,

Ik ben net volger van je blog geworden.
Wat heb je een mooie kaarten gemaakt echt heel gaaf.
Ik kom zeker nog eens langs

grtz Yvonne

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart annerieke.
dat heb je super gedaan met prachtig papier.
dank je wel voor je reacties.

groetjes karin

anneke's creaties zei

wat een schitterend kaartje
en die bloem vind ik helemaal geweldig
ik ben vanmiddag ook bezig geweest om dit soort bloemen te maken
er zijn er al een paar klaar
het is altijd makkelijk om dit alvast op voorraad te hebben ze komen altijd wel van pas
en idd het is zo makkelijk

groetjes anneke

Christine zei

Prachtige kleuren en inderdaad heel mooi papier! Een heel toffe kaart is het geworden!
Liefs
Christine

arjette zei

Dat ziet er prachtig uit zeg, heel mooi!!!!

gr. arjette.

Wilma zei

Hoi, hoi Annerieke,
HIHIHI.....stop die maar in je pocket ☺☺☺. ALLES past zelfs die grote splitpen.
Even je vraag beantwoorden.....het is HEERLIJK kliederen met die PanPastels. Mooi voor achtergronden of om mee te stempelen. Teveel om op te noemen.....en dat komt omdat ik er nog niet zo lang mee werk.
Jij ook tot een volgende keer.
Liefs Wilma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Annerieke,via via kwam ik op je blog en deze kaart vindt ik super,Zowel de kleurencombinatie als de prachtige zelfgemaakte bloem vindt ik heel mooi,groetjes Miranda

martina's kaartjes zei

helemaal niks fout hoor ! het is een prachtige kaart geworden ! helemaal toppie!
grtjs, martina
x

Anoniem zei

Wat een kleurrijk geheel en het is inderdaad prachtig papier. Je zelf gemaakte bloemen vind ik heel erg gaaf eruit zien. (moet toch ook maar eens aan de probeer....)
liefs Yvonne

Naomi zei

Heel erg mooie kaart hoor!!!
Leuk modelletje ook!
Het papier is ook ontzettend leuk!
Kortom: weerom een plaatje! ;)

Veel Liefs
Naomi

Anoniem zei

Hoi wat een ontzettend leuk kaartje, temeer aangezien ik hem ook nog zelf gekregen heb. Ik bof maar met zo'n collega.
Gr. M.

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Berlinde zei

Een prachtige kaart Annerieke, leuke bloem, mooie kleurencombi en dat tule met splitpen vind ik ook super! Een heel mooi geheel!
Lieve groetjes, Berlinde

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke!
Wat een mooi gekleurd kaartje is dit weer!
Je vorige kaart vind ik ook erg mooi!
Maakt toch niks uit of je wel of niet een eigen stijl hebt, ik vind je kaartjes altijd erg mooi en je verhaaltjes erbij niet minder!
Groetjes van Daatje!

Nelleke zei

Wat een schitterende kaart is dit geworden zeg! Heel erg mooi, en dan die tags erbij.
Groetjes, Nelleke

Helen zei

wat een mooie creatie heb je weer gemaakt. Leuke kleurtjes heb je gebruikt. Weer een toppertje hoor. Groetjes, Helen

Anoniem zei

Wat een mooie banner !!!!y!!!!