Pagina's

donderdag 26 juli 2012

Weer een kadootje...

Vandaag laat ik jullie weer een kadootje zien. Deze keer een verpakking waar een flesje bier in zit. Ik heb geprobeerd het een wat stoere uitstraling te geven. Eigenlijk is dit een vierkant doosje met een gat van boven en onderaan open. In het midden heb ik een ponsrand gemaakt met een touwtje erom geknoopt.

Aan de achterzijde heb ik weer zo´n klein zelfgemaakt (geld) envelopje gemaakt. Voor de foto met de achterzijde naar voren, want op de voorzijde staat de naam van de jarige.

Een label met tekst, een stukje jute, geribbeld papier en knopen maken het geheel compleet.









Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal leuk.
Een stoere uitvoeing en door iedereen bewonderd.
Alleen maar complimenten!
Liefs Yvonne

Linda zei

Wat een gaaf kadootje
gr linda

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Mag de jarige zijn naam niet op de foto zien? Of kijkt de jarige ook op je blog? Het is een STOER doosje zonder deksel en bodem ☺☺☺.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

dat heb jij weer gaaf en super gedaan Annerieke.

groetjes karin

Riet zei

Wat leuk gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuke creaties!
Dit flesje zo mooi versierd!
Het sjaaltje mooi gemaakt zeg!
Mooie kleuren!
Het kaartje met de eenvoudige stijl vind ik heel erg mooi!
Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!
Groetjes van Daatje

Berlinde zei

Wat een prachtige creatie Annerieke, heel leuk om zo een cadeau te geven!
Lieve groetjes, Berlinde

Je@net zei

Ziet er super leuk uit, Annerieke. Echt een stoer cadeau!

Anoniem zei

Heeeeyy, Gefeliciteerd :-)
Jou kaartje is uitgekozen tot kaart van de week bij de nku. Van harte
kus Yvonne