Pagina's

donderdag 5 juli 2012

Weer iets anders...

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, super om te lezen!
Deze kaart is weer iets anders dan ik gewend ben. Eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik een "eigen" stijl heb, maar deze kaart is sowieso anders dan dat ik normaal maak. Ik blijf mezelf graag uitdagen :-).
De vlinder heb ik twee keer gestempeld en iets verhoogd opgeplakt bij de bloem die op dessinpapier stond.
Verder zijn de randen en de stippeltjes bewerkt met inkt.
Met deze kaart wil ik meedoen aan challenge #144 bij Dutch Card Lovers.

Dan nog iets leuks....met mijn wiebelkaart(van 30 juni) ben ik in de top 3 beland bij De Creatieve Zebra, vind ik toch wel erg leuk, zo'n stukje waardering. 
Fijne middag nog!

11 opmerkingen:

M@rjan zei

Goed om jezelf uit te dagen en iedere keer wat anders te proberen! En leuk dat je hiervoor o.a. de schets van DCL kon gebruiken. Het is een mooi geheel geworden, heel subtiel kaartje. Fijn dat je meedoet, Annerieke.

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Zoals een bloem samen gaat met een vlinder.....zo ga jij samen met weer iets anders ☺☺☺
Een ander MOOI kaartje wel te verstaan.....dat we elkaar goed begrijpen hè?
Liefs Wilma

anneke's creaties zei

wat een schitterend mooi kaartje is dit

groetjes anneke

Riet zei

Wat een schitterende kaart Annerieke.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

van harte gefeliciteerd met de top3 en weer een mooie kaart annerieke.

groetjes karin

Marjan zei

Het is inderdaad leuk om steeds weer iets anders te maken.
Dan wordt het zeker nooit saai ! haha
Dit is ook weer een leuk kaartje geworden.

groetjes, Marjan

Anoniem zei

't is een lief kaartje geworden en door steeds iets anders te proberen blijft het leuk, ook voor ons is het zo steeds weer afwachten met wat voor leuks je nu weer komt.
Gefeliciteerd nog met je 1e plaats in de top 3.
Liefs Yvonne

Christine zei

Ik vind het altijd leuk om eens iets anders te proberen. En jij blijkbaar ook! Ik vind dat het een geslaagde kaart is en zeker voor herhaling vatbaar!
Liefs
Christine

Jopie zei

Een lief kaartje en leuk om iets anders dan anders te doen dan blijf je scherp.
groetjes jopie

rosalien zei

Hij is mooi geworden en ik vindt het ook leuk om mezelf uit te dagen. Zo leer je ook weer andere stijlen kennen. ;)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Berlinde zei

Het is een prachtig kaartje Annerieke, en altijd leuk om iets anders te proberen. Ik hou ook wel van afwisseling!
Gefeliciteerd met je top 3!
Lieve groetjes, Berlinde