Pagina's

donderdag 12 juli 2012

Zelfgem(h)aakt...

Wat heb ik veel leuke reacties gekregen op mijn vogeltje, dank jullie wel daarvoor! Het is geweldig leuk om die reacties te lezen.
Vandaag een kaart met een zelfgehaakte bloem. Als het mooi weer is en ik zit lekker buiten, dan ben ik nog wel eens aan het haken. Nu heb ik al vrij veel bloemetjes gehaakt en wat moet je daar dan mee? Jaaaaaa, goed geraden...op een kaart gebruiken!
Voor deze kaart heb ik de randen met de hand gestikt en iets bewerkt met "Distress Ink spun sugar", een mooie subtiele kleur hierbij.
Op deze foto kun je de bloem goed zien, in het midden zit een grote splitpen en nog een klein stukje van het mooie lint. De tekst, weer zelfgemaakt, kunnen jullie hier vinden.

Met deze kaart wil ik meedoen aan challenge # 145 van Dutch Card Lovers. Zo'n leuke schets en heel veel mooie kaarten waar je wel inspiratie van moet krijgen.
Tot de volgende keer maar weer!


17 opmerkingen:

  1. Leuke frisse kaart en inderdaad een heel mooie schets.
    Bloemetje is ook mooi, en gezien de prijzen in de winkel, lekker voordelig als je ze zelf maakt.
    Bovendien ben je dan ook nog eens anders bezig nietwaar.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, en wat een mooi bloemetje heb je gehaakt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor en wat een leuk idee om gehaakte bloemetjes te gebruiken!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi in die zachte pastelkleurtjes! Groot gelijk om de bloemen op je kaartjes te verwerken want ze is echt mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart annerieke heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk met die gehaakte bloem erbij. Ik ben ook iedere keer aan het haken. Ik doe in het midden vaak een parel of een steentje, maar een splitsen kan natuurlijk ook.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende kaart
    en die bloem doet het helemaal hè
    ik vind het een suuuuuuuper gaaf kaartje
    en zo mooi dat stiksteekje rondom

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt helemaal af met die zelfgehaakte bloem; prachtig!
    Fijn dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schatje ! heel erg mooi !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie en met een lieve uitstraling! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super kaartje en helemaal geweldig dat je de bloem zelf gehaakt hebt. De tekst past er ook heel mooi bij.
    Bednakt oor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk en mooi kaartje Annerieke!
    En zo leuk ook met die zelfgehaakte bloem er op dat maakt het helemaal AF vind ik :)

    Een 'Plaatje' :)

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje, mooi met die gehaakte bloem!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super kaartje en de zelfgehaakte bloem maakt hem helemaal af!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een geweldig mooi kaartje Annerieke, leuk met die stiksels en die mooie gehaakte bloem!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. We kunnen wel een haakclubje starten...

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!