Pagina's

vrijdag 20 juli 2012

Zomers wit...

Weer een andere kaart dan ik gewoonlijk maak. Normaal gebruik ik toch wel veel kleur, maar deze is wel heel erg wit. Daar heb ik ook een reden voor, want ik zie dit soort kaarten wel bij anderen en ik vind ze dan zo leuk. Dus ik heb het zelf ook geprobeerd, maar tjonge jonge...wat is dit nog lastig. Bij anderen vind ik ze altijd zo leuk, maar als ik zelf zoiets maak, hmmm, dan weet ik het nog zo net niet. Wat vinden jullie ervan? Of is het misschien gewoon wennen :-)?

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Mi Cas es su Cas. Hier is een (zomerse) kleurenchallenge. Cas betekent "clean and simple". 
Bij Mi Cas es su Cas staat het duidelijk uitgelegd :
Het betekent zoveel als rustig en overzichtelijk (Schoon) en simpel.
Een strakke creatie met minimale lagen, minimale versieringen, en veel open "wit" ruimte."
Met "wit" ruimte wordt bedoeld dat er een focus punt is. Een vrij groot vlak dat leeg MOET zijn.
Of dat nu zwart, roze, kraft, of designpapier is.

Dan nog even over de kaart. De hoofdkleur is dus wit, in het midden een strookje dat ik geembost heb en dat heel licht bewerkt is met inkt. Een stempel op de achtergrond, een gestempelde tekst en 3 bloemen in geel, roze en blauw.
Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Dan wens ik jullie een mooi zonnig weekend!

19 opmerkingen:

Marit zei

Ik denk dat het inderdaad een kwestie van wennen is, ik vind 'm prachtig! Leuk dat je meedoet met de Mi Cas Su Cas challenge!

Groetjes,
Marit

KarinsArtScrap zei

het zal een kwestie van wennen zijn Annerieke, maar ik vind hem heel mooi.

groetjes karin

Carina zei

wel een mooie kaart idd niet gemakkelijk met weinig iets maken maar toch geslaagd
groetjes

Marlieke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Precies wat de bedoeling is op ons challengeblog. Leuk dat je meedoet bij MCSC.

Linda zei

Hij is prachtig geworden
gr linda

Anoniem zei

Begrijp wat je bedoelt maar vind het toch een heel mooi kaartje hoor.
Liefs Yvonne

Christine zei

Tof gedaan Annerieke! Je went er wel aan hoor meid! Bedankt voor je deelname aan MCSC!
Liefs
Christine

Helen zei

Dit is inderdaad een lastige, maar ik vind hem superlief geworden met die kleurtjes. Goed gedaan hoor. Groetjes, Helen

Marjan zei

Ik vind je kaartje top !
Ook ik volg micasesucas en wil ook steeds zo'n kaartje gaan maken. Maar het is inderdaad moeilijk als je gewend bent om in heel handere stijlen te werken.

Groetjes, Marjan

Mieke zei

Ik vind hem in elk geval ook erg geslaagd! Fijn dat je met deze mooie kaart meedoet aan de kleurenchallenge bij MCSC!

ScrappyDoo zei

Wat goed dat je het toch hebt aangedurfd! Topkaartje! Leuk je te zien bij MCSC.

Nelleke zei

Ik vind hem wel mooi. Je kan ook nog meedoen met Less is more, daar wordt iets met het getal 3 gevraagd, en dat heb je. Ik kan het me wel voorstellen dat je het wit vindt allemaal, daarom heb ik bij de dahlia's een heel klei en fijn bloemetje als achtergrond gebruikt.
Groetjes
Trouwens wat leuk dat je een haakboek uit 1935 hebt, gelukkig ben ik nog niet zo oud en voel ik mij ook niet zo oud.

crealinedance zei

Hallo Vind de kaart mooi, bedankt voor het meedoen.gr.Nel gastdesigner

Anoniem zei

Ik vind deze ergmooi. Vooral die gevoelige fijne bloemetjes.
Margareth

Riet zei

Mooie kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Wilma zei

Hoi Annerieke,
☺☺☺ Ik hou wel van zomers wit ☺☺☺.
Ik vind je kaartje SCHITTEREND.
Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Ben blij dat je het geprobeerd hebt~! Ik vind je kaart erg mooi! Bedankt voor je deelname aan MCSC! LIefs Lianne

Je@net zei

Wat een mooi kaartje heb je ervan gemaakt, Annerieke! Super!
En wat een gave cadeautjes voor de leerkrachten in de blogpost hiervoor! Mooi gedaan, joh!

Delia zei

Prachtig kaartje ! Bedankt voor het meedoen met MCSC !