Pagina's

zondag 5 augustus 2012

Een van mijn favorieten...

Vandaag laat ik een kaart zien die ik zelf toch wel heel erg mooi vind. Ik heb kraft papier gebruikt en weer het mooie dubbelzijdige papier van "Authentique, Blush & Delight". De randen van het papier zijn bewerkt met "Distress Ink walnut stain".
De rand en de blaadjes heb ik bewerkt terwijl het papier nog in de mal zat. De bloem is zelfgemaakt, dwz gestanst, nat gemaakt, verkreukeld, laten drogen en op elkaar geplakt. In het midden zit een kleine parel. De cirkel achter de bloem is bestempeld en ook heb ik achter het geheel nog een stuk kant geplakt.
De tekst is gestempeld op een label met een stukje kreukellint eraan, deze label steekt achter de ronde vorm.
Dit is dus een van mijn favoriete kaarten, dat heb je soms, kaarten waar je "iets" meer mee hebt. Ik neem aan dat jullie dat wel herkennen of niet? Het betekent ook dat ik van deze kaart moeilijk afstand kan doen, met het gevolg dat de kaart over een paar jaar nog in het doosje zit en dat hij uit de tijd is :-). Ik ga proberen om het niet zover te laten komen.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties. Fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken, wens jullie nog een mooie dag!

19 opmerkingen:

Marlies zei

Dit is inderdaad een prachtige kaart!! Heel mooi papier en een hele chique uitstraling! groetjes, Marlies

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Waar ken ik dat van? Hoe is het toch mogelijk? Een van jouw favorieten is ook mijn FAVORIET ☺☺☺.
Het zou zonde zijn om deze FAVORIET in een doos te stoppen dusssss ☺☺☺.....geintje.
Nog een hele MOOIE dag gewenst.
Liefs Wilma

martina's kaartjes zei

hoi annerieke,
wat een prachtige kaart ! helemaal met je eens hoor ! ben nu ook met 1tje bezig dat ik absoluut niet weet of ik hem wel wil opsturen / weggeven of niet.
Je mag er best fier op zijn, het is een top kaartje
grtjs, martina
x

Saskia zei

Hoi, wat een mooie kaart, ik vind hem super.
Groetjes Saskia

anneke's creaties zei

kan me heel goed voorstellen dat deze kaart tot èèn van je favorieten behoort, maar het zou zonde zijn om in een doosje te stoppen,
je hebt heel erg mooi papier gebruikt en leuk zo met die mooie bloem met pareltje
ja een super mooi kaartje

groetjes anneke

KarinsArtScrap zei

wat een gave kaart schitterend Annerieke.
dat geeft een mooi effect met dat kraft papier.
en aangezien ik die nu een pak heb [lol].

groetjes karin

Berlinde zei

Dit is zeker een hele mooie kaart Annerieke, heel chic door dat papier! Niet in de doos laten liggen maar opsturen naar iemand waarvan je weet dat die dat waardeerd zo een zelfgemaakt kaartje!
Lieve groetjes, Berlinde

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke!
Wat een plaatje is dit kaartje,
ik hou ook erg van de tinten die je hebt gebruikt!
leuk he die veelzijdigheid!
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

Nou dit is inderdaad echt weer zo'n hele mooie. Alles is op elkaar afgestemd en klopt ook. Errug mooi!
Liefs Yvonne

Christine zei

Tijdloze schoonheid noem ik dit!! Heel knap werk Annerieke!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Waarom maak je geen fotoboek van je mooiste creaties?
Gr. Margareth

Helen zei

Hoi Annerieke, ben even op vakantie geweest en wat heb je weer een mooie creaties gemaakt de afgelopen week. Ik vind ze allemaal even mooi. Het sjaaltje is ook prachtig (mooi kleurtje). Groetjes, Helen

Monique - Mienokje zei

Wat is hij mooi en chique Annerieke. Zonde om hem in een doos te doen. Deze kaart verdient iemand die hem waardeert of een mooi lijstje. Bij de IKEA hebben ze van die leuke 3D fotolijsten. Ook leuk om op te pimpen :-)
Of van die zilverkleurige schildersezels voor foto's, of in ons geval, kaarten. Geeft de kaart net iets speciaals. Groetjes, Mienokje

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Je@net zei

Wat een prachtexemplaartje, Annerieke! Kan me voorstellen dat het een van je favorieten is. Super mooi gedaan!

Janny's Cards Creations zei

Mooie kaart geworden een geheel geworden. Groetjes Janny

Charlotte zei

Schitterende kaart Annerieke!
Ik wil ik wil ik wil: walnut stain distress inkt! :) Wat een mooie finishing touch op kraft papier!
Groetjes,
Charlotte

Monique CreaTijd zei

Door wat internet-perikelen lukte het me niet om eerder op je te reageren. Altijd leuk, scrappers in Almere. Ik ben gelijk je volgster geworden.

Anoniem zei

Hoi Annerieke,

Sinds lange tijd kijk ik weer eens op je blog.... wauw, ik ben erg onder de indruk!! Leuk om te zien hoe je je hier steeds verder in ontwikkelt! Veel plezier en succes ermee!
groetjes, Ellen