Pagina's

woensdag 1 augustus 2012

Spelen met inkt...

Spelen met inkt, zo noem ik het maar. Volgens mij heb ik het nog lang niet onder de knie, het stempelen, maar ik blijf  het gewoon leuk vinden (zoals zo veel dingen) om iets uit te proberen.
De randen van deze kaart heb ik bewerkt met verschillende kleuren inkt en dan wat naar het midden toe gewerkt. Daarop aan de randen nog een bloemenslinger gestempeld en in het midden een bloem. Later dacht ik nog, misschien had ik de middelste bloem moeten verhogen, of op ander papier moeten stempelen, maar ach, dat is weer voor een volgende keer.
Deze kaart is vrij eenvoudig. Hier heb ik de randen bewerkt met de papierdistresser en inkt en in het midden nog een plakrandje gedaan. En niet te vergeten de stempel in het midden :-).

Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig welke jullie het mooist vinden, ook tips zijn welkom hoor!

Ik wil jullie bedanken voor het langskomen en de reacties die jullie achterlaten, altijd zo fijn om te lezen!
Groetjes...

14 opmerkingen:

Karin zei

Hello Annerieke,
Mooi gedaan je kaarten. Mijn voorkeur gaat naar de blauwe.
Groetjes,
Karin

nicole zei

Mooie kaarten!, altijd leuk om te spelen met de materialen die we hebben :)
Groetjes Nicole

Anoniem zei

ik vind ze allebei mooi maar de eerste vind ik wat stempelen betreft meer uitdaging hebben en mooi opgewerkt :-)
liefs Yvonne

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Blijf jij maar HEERLIJK be- en ver-.....werken, want je stempelWERKJES zijn PRACHTIG ☺☺☺.
Zie je wel.....ook ik blijf lachen.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Ik vind de eerste het mooist, het ziet er wat creatiever uit. Ben benieuwd hoe je hierin verder ontwikkelt...
Margareth

Nelleke zei

Leuk dat stempelen met inkt. Dat vind ik ook zo leuk, en ben ook wat aan het proberen geweest. Die bovenste heb je op designpapier gestempeld als ik het goed zie. Dat is ook een idee om te proberen. Ik ben nog wat te voorzichtig denk ik. Gisteren met witte inkt op zwart gestempeld, dat waren kaarten waar ik niet zo goed wist wat er mee te doen. Dat ging heel goed, en die inkt komt gewoon van het kruidvat, 4 kleine stempelkussentjes bij elkaar in de opruiming. Dat maakt het zo leuk om dit soort dingen maar eens te proberen.
Groetjes,
Nelleke

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Annerieke.

Liefs Riet.

Tinie zei

Dit is ook weer zo mooi!!! Wat hebben we toch een heerlijke hobby! Super resultaat!!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

hoi annerieke, de tweede vind ik het mooist omdat je daar gedurft hebt om ook eens een ander kleurtje te gebruiken. Dit geeft meer diepte, mag je best bij dat eerste kaartje ook doen en die bloem op een verhoog, dat kan je nog altijd doen hé ? Niks mee verloren hoor ! Gewoon uitproberen en zeker niet iets voor ogen hebben, de kaart groeit automatisch naarmate je stempelt en kleur toevoegt...
succes verder,
grtjs,martina
x

anneke's creaties zei

nou ik vind de kaartjes allebei schitterend
knap dat je alleen met stempelinkt zulke leuke kaartjes kunt maken
je moet het gewoon aandurven om dit soort dingen te doen en jij laat zien dat je dit aandurft
daar mag je best trots op zijn

groetjes anneke

Linda zei

wauw wat geweldig mooi gedaan
gr linda

KarinsArtScrap zei

deze kaarten heb je mooi gestempeld Annerieke, ga zo door.
dus zijn het ook mooie kaarten.

groetjes karin

Janny's Cards Creations zei

Je mannenkaart vind ik zeker een mannenkaart. Ook al door de kleur. Maar ook deze twee kaarten vind ik heel apart en leuk geworden. Zeker doorgaan. Groetjes Janny

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuk he dat experimenteren!!
ik vind ze beiden heel mooi gelukt!
Heeft ieder zijn eigen sfeertje, ik kan moeilijk kiezen, kies dus voor alletwee hihihi...
Groetjes van daatje