Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

Voor een man of toch niet?

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de reacties die jullie gegeven hebben op mijn stempelkaarten. Voor mij een van de redenen om er toch mee door te gaan, althans, om nog eens iets met stempels te gaan proberen. Stel dat er nu niemand had gereageerd....dan zegt dat ook genoeg, hihi.

Vandaag laat ik jullie een mannenkaart zien. Alhoewel, nu de kaart klaar is, vind ik het niet een uitgesproken mannenkaart, maar de kleuren zijn wel stoer, toch?
Voor deze kaart heb ik dubbelzijdig papier gebruikt van "Authentique, Comfort & Familiar". De tekst heb ik gestempeld op 2 uitgestanste labels, die ik op elkaar heb geplakt, aan de rand ook nog iets gestempeld.
Dit was het even voor vandaag, tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

Karin zei

Hey Annerieke,
Nou ik vind het wel een kaart die voor een man past. Vooral de kleuren zijn, zoals je zelf zegt, stoer.
En wat je stempelen betreft: verder doen hoor.
En nog iets... je slaat de nagel op de kop met je gissen. Morgen krijg je de oplossing.
Groetjes,
Karin

Linda zei

Leuk is ie geworden, kan echt wel voor een man hoor
gr linda

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

in het begin dacht ik dat je een koffiefilter gebruikt had hahahaha... maar toen ik wat dichterbij keek, tja, op afstand zie ik niet zo goed meer, heb me onlangs eindelijk een bril aangeschaft... en kijk, een leuke kaart, een leuk model. of het voor mannen of vrouwen is, het kan allebei vind ik, geslaagde versie in ieder geval,
grtjs, martina
x

KarinsArtScrap zei

dit kan voor alletwee,dus ik denk dat het niet uitmaakt of het een zij of hij is.
ik vind het mooi.

groetjes karin

Monique-Mienokje Steenaard zei

Een echte uni-sex-kaart, kan voor allebei. Lekker stoer. Heel leuk gedaan. Groetjes, Mienokje

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Ik vind dit een STOERE kaart en zolang je niet zegt dat het een diaperfoldkaart is.....krijg je geen problemen ☺☺☺.
Liefs Wilma

Berlinde zei

Een mooie kaart en een leuk model Annerieke! Kan zeker voor zowel een man als een vrouw.
Lieve groetjes, Berlinde

Je@net zei

In elk geval een geslaagd kaartje in mooie stoere kleuren! Leuk modelletje ook!

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
mooi model van kaartje!
Ja kan voor dames en voor heren, maar je zult em eerder naar een heer toezenden denk ik...
Groetjes van Daatje