Pagina's

maandag 10 september 2012

Aan de wandel...

Net zoals deze meneer ben ik ook vandaag aan de wandel gegaan. Twee keer per week wandel ik met mijn vriendin in de omgeving. Door omstandigheden hebben we een tijdje niet gewandeld maar vanmorgen de (stoute) schoenen weer aangetrokken. Het begin ging niet zo soepel, want we staan op de stoep en het begint te spetteren. Dat is nog niet zo erg, maar toen er een onweersklap klonk, stonden we al weer binnen op de mat, hihi. Eerst maar even koffie gedronken, inmiddels was het weer droog geworden en hebben we een nieuwe poging gewaagd.

Deze kaart is gemaakt met papier van "Authentique, Blissful". Jammer genoeg is het een "koele" foto geworden, in het echt zijn de kleuren iets warmer. Het plaatje komt van internet en heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Verder heb ik nog 2 splitpennen en wat koord verwerkt.

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Liesbeth zei

Wat een leuke afbeelding Annerieke, en wat leuk om zo samen twee keer per week te wandelen, als het droog is dan.
gr. Liesbeth

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

hahahahaha super gaaf en leuke kaart Annerieke.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo doorzetter ☺☺☺,
Heel MOOI wandelkaartje.
Neem jij ook zoveel mee? Denk het niet hรจ!!!
Liefs Wilma

Berlinde zei

Een hele leuke kaart Annerieke, mooi papier is dit!
Ik hoop dat jullie nog genoten hebben van de wandeling!
Lieve groetjes, Berlinde

Sandra zei

Wat een gaaf papier is dat zeg en de schets vind ik ook al zo gaaf, erg mooi geworden dus!!
Nog bedankt trouwens voor je reactie op mijn nieuwe profielfoto, ik heb hem genomen boven op de eifeltoren en wonder boven wonder is ie nog leuk gelukt ook!!
Groetjes Sandra

Adriana zei

Wat een leuke kaart! Heb zojuist ook 5 kwartier gewandeld, maarre ik doe dat zonder bepakking...
Groetjes Adriana

Marlies zei

Een mooie kaart! Mooie design en mooie kleuren en wat een grappige afbeelding!! groetjes, Marlies

Anoniem zei

Hier wordt ik vrolijk van!
Leuke kaart.
Groetjes Margareth

Nelleke zei

Leuke kaart Annerieke,
Deze is echt leuk voor een heer.
Wat goed dat je weer aan de wandel gaat, en inderdaad een beetje regen is niet zo erg, maar als je kletsnat wordt.....Ik las nog van iemand uit Almere dat het gistermorgen even geplenst had en kletsnat thuis was gekomen.
Groetjes, Nelleke

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
gezellig bijgekletst zeker!?
tijdens wandelen kun je zo lekker kletsen he?!
Mijn man en ik wandelen elke morgen met ons hondje, heerlijk!
Je kaartje vind ik heel mooi gemaakt,
mooi ingekleurd ook!
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

Haha, ik zie hier en daar wel wat herkenning in de kaart maar ben blij dat mijn rugzakje een ietsie pietsie kleiner is :-) en voor zo'n leuk kaartje maak je toch een plekje vrij.
Liefs Yvonne