Pagina's

maandag 17 september 2012

Bingo!

Ik heb me er weer eens aan gewaagd hoor, een CAS (clean and simple) kaart. Alhoewel ik het een uitdaging vind om zo'n kaart te maken, vind ik het toch ook nog erg lastig.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Mi Cas es su Cas. Er is een bingo bedacht, ik heb gekozen voor de combinatie roze-stans/pons-kant.
Veel valt er niet over de kaart te vertellen. Een ronde stans en in het midden een soort strik gemaakt van kant, beide in de kleur roze. Ook de tekst is gestempeld in roze.

Bedankt weer voor jullie bezoekjes en reacties, ik kijk er naar uit!


20 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Annerieke,
    met deze kaart bewijs jij maar weer eens, dat eenvoud zeker siert!
    Ik vind em erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent geslaagd hoor voor deze opdracht. Prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Annerieke, volgens mij is de uitdaging geslaagd. Nu moet ik de uitdaging nog aangaan....
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat knap gedaan, mooie kaart hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi! Een ideetje om te onthouden!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi kaartje.
    Ik denk dat deze wel met meer challenges mee kan doen, kijk eens bij Feline Playful
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annerieke,
    ZOOOOOOO MOOI kan eenvoud zijn ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spot on! OFwel helemaal correst, jij hebt hem helemaal begrepen. Prachtige kaart en bedankt voor het meespelen met bingo bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt helemaal geweldig en helemaal correct uitgevoerd! Bedankt voor je deelname aan MCSC! liefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een eenvoudig maar supermooi kaartje Annerieke, leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beeldschoon. Mooi Cas maar heel chique. Leuk idee.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind hem heel mooi Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat goed gedaan!!
    En ja..... Clean and Simple creaties zijn (soms) een echte uitdaging en vallen echt niet altijd mee. Maar deze is geweldig. Bedankt voor je deelname aan MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jaaaah, hij is mooi in al zijn eenvoud.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoewel het je misschien moeite heeft gekost, is het wel een topkaart geworden! Erg mooi gedaan!

    bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart en helemaal perfect voor onze Bingo-challenge bij MCSC! Wat leuk dat je de uitdaging bent aangedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, mooi kaartje, Annerieke! Voor deze uitdaging wil ik binnenkort ook nog even gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel goed gedaan en een knap resultaat! Bedankt voor je deelname aan MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!