Pagina's

woensdag 26 september 2012

Kaart voor een kanjer!

Is het geen snoesje? En natuurlijk zeggen jullie dan "ja, je hebt gelijk, het is een snoesje" :-). Ik blijf ze toch erg lief vinden die snoesjes.
Het is al voor de vakantie geweest dat ik deze kaart heb gemaakt, nu moet ik hem toch echt plaatsen, want het is herfst en daar horen andere kleuren bij. Dat is weer zo'n gedachtenkronkel van mij. Het is nu herfst, het is soms, of vaak, regenachtig, het waait en de blaadjes vallen van de bomen. Ineens heb ik dan heel erg de behoefte om veel thee te drinken en kaarsjes te branden, zo knus.

Maar nu de kaart. De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt. De rand heb ik bewerkt met inkt terwijl hij nog in de mal zat.
Achter het snoesje zit een veertje en de vorm heb ik bestempeld met bloemen. De grote bloem zijn meerdere  stansen, nat gesprayd, verkreukeld, laten drogen en daarna een beetje in vorm gebracht en op elkaar geplakt.
De leuke HOI (zeg ik omdat ik hem zelf gemaakt heb ;-) ) staat hier. Afgelopen week heb ik wat nieuwe labels gemaakt, dus die zien jullie binnenkort wel verschijnen.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!



12 opmerkingen:

  1. Wat een lief schattig kaartje, heel erg leuk gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een kanjer van een kaart... Een leuke kaart met fijne details, mooi om naar te kijken. En Snoesje vind ik nog steeds prachtiig!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje is erg mooi, leuk mallen heb je hiervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een snoesje... (flauw he) maar ik vind het wel een heel lief kaartje. Je zelfgemaakte bloemen zien er ook altijd heel goed gelukt uit.....wordt het niet eens tijd voor een prive workshopje?;-)
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een mooi en lief kaartje Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is toch wel erg mooi hoor al zijn het geen herfstkleuren, mooi zo zacht.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kaartje Annerieke, mooie kleurtjes, leuk met dat veertje en je bloem is weer supermooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    Het is inderdaad een snoesje, maar dan letterlijk en figuurlijk. Ze ziet er prachtig uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi, lief en schattig! Leuke kleur en mooie details!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig kaartje en je bloem is zo mooi geworden. Zo te zien aan je header ben je al in de herfststemming. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Annerieke,
    helemaal mee eens,
    het is een snoes van een kaart met een mooi snoesje ...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!