Pagina's

donderdag 6 september 2012

Kaarten voor kanjers...

Vandaag laat ik nog weer oudjes zien. En schrik niet, de kaarten zijn niet van 10 jaar geleden of zo, ik heb ze gemaakt voor mijn vakantie. Valt wel mee dan, toch?
Het zijn vrolijke meisjeskaarten. Ik moet zeggen dat ik de 3D plaatjes erg schattig vind, maar ze zijn vrij groot. Tja, je kunt niet alles hebben ;-).
De teksten "groetjes" en "hoi" kun je hier vinden.
Welke vinden jullie de leukste? Zelf ben ik gek op poezen, maar ik vind de paarse combinatie hier leuker.
Inmiddels ben ik ook al weer met nieuwe creaties bezig, maar ik heb "het" nog niet helemaal, moet er nog erg over nadenken. Het komt wel weer.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

10 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Het zijn KANJERS van MOOIE kaarten voor kanjers ☺☺☺. Het paarse kaartje is zelfs SUPER MOOI.
Liefs Wilma

Linda zei

Wat een leuke oudjes haha. Schattige kaartjes heb je gemaakt
gr linda

jolanda zei

het zijn beide schitterende kaartjes, de paarse vind ik de mooiste

Adriana zei

Oud?? Ha, ha, da's toch niet oud? Ik vond de paarse combi ook de mooiste. Misschien doet zo'n lief poesje het beter als er eerst een wit laagje tussen zit?
Groetjes Adriana

Hetty zei

Wat een super mooie kaartjes

gr hetty

Yvonne B zei

Wat een prachtige kaarten, ik vind de paarse erg mooi.
Ik heb weer van je kaarten genoten
bedankt

Marjan zei

Ik heb niet veel met poezen, maar dit kaartje is wel erg leuk.
Toch vind ik die eerste mooier. Ik ben dol op dat lila/paars.

Groetjes, Marjan

Riet zei

Ik vind ze echt prachtig gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes
grtjs, martina
x

Helen zei

Hoi, hoi, welkom terug. Ik vind je oudjes erg leuk maar aangezien paars mijn favo kleurtje is vind ik die paarse het allermooiste. Ik hoop dat je "het" snel weer hebt. Groetjes, Helen