Pagina's

zaterdag 8 september 2012

Slimme actie!

Nou, ik ben weer lekker bezig hoor, in alle opzichten ;-). Deze kaart, mijn eerste kerstkaart trouwens, heb ik gemaakt voor de Lift Challenge. Nu kijk ik net wanneer de challenge afgelopen is....en dat was dus vanmiddag om 12 uur. Ik dacht nog tijd genoeg te hebben, maar de tijd gaat toch sneller dan ik dacht.
Niet getreurd, ik laat de kaart toch zien. Eerlijk gezegd vind ik hem zelf niet zo super geworden, maar misschien hebben jullie een andere mening. Nu moet ik ook zeggen, als ik had geweten dat ik toch te laat zou zijn, dan had ik wat inkt gebruikt, dan had het misschien iets mooier uitgekomen. Als, als, als....dat kennen we allemaal wel toch?
Ik ben begonnen met het lint/kant, af en toe moet je iets opmaken. Daarna heb ik het papier erbij gezocht, het is kraft geworden.
De vorm waar de cirkel opzit heb ik gemaakt van het uiteinde van een bordermal, dus het zijn twee losse stukjes. Zelf vind ik het grappig dat het net lijkt of de cirkel wordt "vastgehouden".

Helaas dus geen deelname aan de challenge, maar ik heb wel mijn eerste kerstkaart nu gemaakt. Het begin is er weer.





Alvast bedankt voor jullie reacties, fijn weekend nog!

13 opmerkingen:

Liesbeth zei

Ik vind hem erg mooi Aartje, jammer dat je te laat was, overkomt mij ook zoooooo vaak, maar je kaartje is er zeker niet minder mooi door.
gr. Liesbeth

Nelleke zei

Nou ik vind deze wel mooi hoor, ik had hem ook in kraft gemaakt en liep een beetje tegen hetzelfde aan. Misschien dat je met een kwastje of wattenstaafje nog wat witte inkt aan kan brengen.
Groetjes, Nelleke

Linda zei

Hij is superssssssss, mooi gedaan hoor
gr linda

KarinsArtScrap zei

nou geen inkt gebruiken ik vind hem schitterend.
dus mijn adres heb je voor de kerst hahahahaha.
ik vind hem helemaal geweldig.
jammer dat je telaat bent.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
In alle opzichten toch een SCHITTERENDE kerstkaart.....ik zou hem ook zooooooo vasthouden ☺☺☺.....als, als, als dat kon.
Nog een fijne avond en ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Berlinde zei

Ik vind het een supermooie kaart Annerieke en zou er zeker niets aan veranderen! Kraft gecombineerd met kant geeft een heel mooi effect. En die vorm heb je ook prachtig gemaakt!
Jammer dat je te laat was voor de challenge, maar je hebt er nu een schitterende kerstkaart bij!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat een schitterende kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Adriana zei

prachtig gelift. Ik vind em heel mooi zo.

Saskia zei

Hoi,
Mijn eerste reactie was o, wat een leuke uitvoering voor de liftchallenge. Ik heb er verschillende gezien, maar vind deze heel goed geslaagd. Jammer dat je te laat was. Ik snap wel dat je zelf nog een tekst en wat inkt zou hebben gebruikt, voor mij reden om deze over te slaan. Kon er zelf niet mee uit de voeten.
Groetjes Saskia

Sandra zei

Vind het echt wel een hele mooie kaart geworden!!!!
Alvast een fijne zondag!!
Groetjes Sandra

Je@net zei

Wat een prachtig kaartje, Annerieke! Jammer dat tie niet meer mee kan doen met de challenge, maar hé...je eerste kerstkaartje is nu wel lekker klaar!

Marlies zei

Een super mooie, chique kaart!! Prachtig gemaakt in mooie kleuren!! jammer dat je te laat was voor de challenge maar je hebt toch een prachtige kaart afgekregen. groetjes, Marlies

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een sfeervol chique kaartje,
mooie kleurencombie!
Jammer dat je te laat bent voor de challenge, maar dit kaartje is het voor mij!
Groetjes van Daatje