Pagina's

vrijdag 14 september 2012

Theetijd...

Het is al weer vrijdag, waar blijft de tijd? Voor een deel kan ik wel antwoorden op deze vraag hoor, want er gaat tijd zitten in kaarten en leuke creaties maken, zoals dit theeboekje. Dat herkennen jullie vast wel, je zit te knutselen en ineens is het een uur later zonder dat je het gemerkt hebt.

Dit boekje, dat ik al eerder heb gemaakt omdat hij zo leuk is, heb ik een tijd geleden hier gevonden.
Ik heb hem nu met 4 theezakjes gemaakt, omdat ik hem wilde versturen, anders wordt hij zo dik.
Zoals jullie kunnen zien heb ik alle randen van het papier bewerkt met inkt, de voor- en achterzijde ook nog met de papierdistresser. De bloem is gestanst, nat gemaakt, verkreukeld, heb het geheel laten drogen en daarna op elkaar geplakt. Aan de "openingszijde"zit voor en achter een stukje kant, het boekje is dichtgestrikt met een stukje organzalint.

In het midden nog 2 labels met een gestempelde tekst en een stukje kant erdoor.
En....wat vinden jullie ervan? Natuurlijk vind ik hem zelf erg leuk, dit zijn van die dingen die ik graag bewaar, omdat ik ze zo leuk vind. Maar ik maak dit soort dingen om weg te geven. Dit boekje bereikt dus ook vandaag of morgen zijn bestemming.

Met deze creatie wil ik meedoen aan de volgende challenges:
De Creatieve Zebra - Challenge 28, alles mag
Nederlandse Kaarten Uitdaging - Creatie uitdaging

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

19 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt weer Annerieke.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaauw, wat een verrassende binnenkant ! super ! heel erg mooie papiertjes, resultaat is heel knap
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige creatie.
    Kan me wel indenken dat hier tijd in zit.
    Het resultaat is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend Anneriek je hebt dit heel mooi gemaakt.
    en super die bloem voorop.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele mooie creatie.
    Veel geluk met de challenges.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf geheel, super gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supermooi boekje Annerieke!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Annerieke,
    Volgens mij is dit "JOUW DING".....PRACHTIG MOOI projectje ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is weer een toppertje; ik had al in mijn brievenbus gekeken, maar helaas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi hoor.

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig werkstuk heb je er van gemaakt, mooie bloem erop! Top!
    Bedankt voor het meedoen bij de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf projectje, Annerieke! Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi gemaakt en een heel leuk idee. Je hebt ook een prachtige bloem op de voorkant! Dit maakt echt een heel leuk cadeautje en dit idee moet ik onthouden! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend boekje Annerieke,leuk idee weer voor zo'n theeleut als ik. Bedankt voor het meedoen bij NKU.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit boekje is ertg mooi geworden! Moet ik eigenlijk ook eens proberen, nietwaar;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Annerieke,
    wat een lief leuk theeboekje,
    leuk is dat patroontje he!
    Het papier heb ik ook afgelopen vrijdag aangeschaft, zo mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat n prachtige creatie heb je gemaakt en leuk dat je mee doet met de wedstrijd op het duymelotblog, succes he!
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is echt gaaf.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!