Pagina's

vrijdag 21 september 2012

Tieners...

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige (clean and simple) kaart. Wat is het fijn dat, als je zelf ergens niet helemaal zeker van bent, je positieve reacties krijgt. Als ik ze lees dan denk ik, "goh, dat heb ik toch niet zo verkeerd gedaan". Nu moet ik zeggen dat ik vind dat je met kaarten maken niet echt iets verkeerd kan doen,  je doet je best en je maakt er iets moois van toch? Alhoewel het de ene keer beter lukt dan de andere keer. Maar genoeg "geneuzel" nu ;-). Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien die ik gemaakt heb voor tieners, toch best wel lastig, het mag niet te kinderachtig zijn. Ik heb het mooie papier van "Authentique" gebruikt, "Celebrate" en "Endless & Fair-Weather".
De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser. Ik heb geprobeerd beide kaarten een beetje in dezelfde stijl te houden, wel andere vormen en kleuren, maar de knoopjes en het twine komen terug.
Het eindresultaat vind ik best wel stoer.

Fijn weekend!

12 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    Dit zijn inderdaad 2 STOERE kaartjes voor tieners. Heel MOOI papier heb je gebruikt ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Annerieke,

    Ja met tieners is het toch altijd wel wat moeilijker, maar het is jou goed gelukt!
    Prachtig gemaakt met prachtig papier!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie jongerenkaarten, maar voor een man kunnen ze ook best.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaarten, Annerieke! Leuk papier en lekker stoer, goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes zijn het geworden,mooi papiercombi.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het zijn stoere kaarten geworden, en wel heel mooi papier.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 gave stoere kaarten Annerieke.
    dat papier past er goed bij.

    groetjes karin

    ps ik heb er een tutorial van een theelicht doosje gekregen wel niet hetzelfde maar ze kunnen kijken als ze willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele mooie stoere tiener kaarten!! prachtig gemaakt met mooi papier. Je kaart in de post hieronder vind ik ook schitterend! Heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke stoere tienerkaartjes Annerieke, heel geslaagd!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Annerieke, ik ben verliefd op het bovenste kaartje. Mooi papier ook.
    Gr. Margareth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaarten Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaartjes, heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!