Pagina's

dinsdag 4 september 2012

Toch maar weer beginnen....

Dat is lang geleden dat ik iets geplaatst heb. Misschien heb je wel begrepen of bedacht dat ik op vakantie was. En dat is ook zo, we hebben het heerlijk gehad.
Er is alleen een klein nadeel, ik ben er helemaal uit! Inmiddels heb ik al weer achter mijn bureautje gezeten, heb natuurlijk al lang weer rondgesnuffeld in blogland en heel veel mooie dingen gezien. De volgende stap is weer wat papier in handen nemen, kijken of ik er iets van kan maken en toch wel weer wat actiever gaan bloggen.

Over de kaart die ik laat zien ga ik niet zo veel vertellen. De kaart is lekker roze, er zitten wat stansen op, een 3D plaatje, een bloem en wat tule.

Nou, dit is toch niet verkeerd he, voor zo´n eerste keer. Ik weet ook niet zo veel te vertellen....bij mij een uitzondering hoor ;-).

Fijne dag nog en tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart Annerieke.
    fijn dat je erweer bent en dat een je goede vakantie hebt gehad.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met die tule erop.
    Je vorige kaart heb ik geloof ik ook gemist, wat mooi die kleuren bruin.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. even rustig op gang komen, niks mis mee ! neem je tijd, het komt wel terug
    toch een mooi kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Welkom terug van vakantie en welkom terug in blogland.
    Alle begin is moeilijk ☺☺☺.....dat zijn afkick-verschijnselen van een heerlijke vakantie. Toch is je begin SUPER.....HEERLIJK roze en met bloemen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi roze is niet lelijk en ik vind dit een heel mooi exemplaar.
    Fijn dat je weer terug bent..... ik heb je gemist.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Annerieke,
    jaha ze is weer terug!!!
    fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
    leuk kaartje heb je gemaakt en inderdaad het is altijd weer wennen na een tijdje weg te zijn gewesst, maar dat went weer snel hihihi.....
    Wat je vraag over ons slaaplekje, ja wij hebben een zg. twijfelaarmatras, past precies in de bus, en daar slapen we heerlijk in, Saartje heeft de tijd van haar leven, want dan mag ze altijd tussenin, thuis mag dat niet...
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje Annerieke, leuke vorm!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Annerieke,lief plaatje zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje hoor en voor je het weet, ben je weer volop aan de freubel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!