Pagina's

woensdag 12 september 2012

Vlinders...

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, zo leuk om te lezen.
Deze kaart heb ik met dezelfde papierlijn gemaakt als de vorige, maar hij is toch heel anders. Het papier is dus van "Authentique, Blissful". De randen zijn bewerkt met "Distress Ink, vintage photo", geeft net even iets extra's, vind ik altijd.
In het midden zit een stukje scrappapier dat ik door de ribbelmaker heb gehaald. Verder wat bloemetjes en vlinders, die heb ik dubbel gestanst en "half"vastgeplakt, zodat het lijkt alsof ze zo weg willen vliegen. Van stopgaren heb ik een rand gemaakt en een strik. Wel grappig, het is "oud" garen, er zat een prijsje op van 60 cent. Waarschijnlijk (ik weet het ook wel zeker) heb ik het ooit eens van mijn moeder gehad, maar ik ben niet zo'n sokkenstopper, eigenlijk helemaal niet ;-)! Handig om hiervoor te gebruiken.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij Nederlandse Kaarten Uitdaging. Het is een sketch uitdaging met als thema vlinders.
Groetjes..................



15 opmerkingen:

Sandra zei

Wederom een zeer mooie kaart met schitterend papier, als ik dat zo zie komt dat zeker op mijn verlanglijstje ;)!!
Je tekst is ook al zo mooi!
Een echte winnaar dus!
Groetjes Sandra

ellyscard creatief zei

Wat weer een leuk kaartje en mooie kleuren bij elkaar.
Gr,Elly

Nelleke zei

Prachtig Annerieke, vlinders hebben altijd wat vind ik. Wat mooi dat je daar stopgaren voor gebruikt. Je brengt mij op een idee, heb ook nog kaartjes liggen die ik nooit gebruik. Wel stop ik nog sokken: mijn man draagt het liefste van die noorse geitewollen sokken haha.
Groetjes, Nelleke

jolanda zei

mooie en lieve kaart

Anoniem zei

wat een gaaf kaartje!! Je hebt jezelf weer overtroffen.
Liefs Yvonne

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuke kaart met zulk mooi papier!
Even een vraagje, de stempeltekst is dat digitaal of een gewone stempel?
Groetjes van Daatje

Marjan zei

Een hele mooie kaart Annerieke !!

Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij de NKU.

Groetjes, Marjan

Wilma zei

Ik had willen beginnen met.....hallo sokkenstopster ☺☺☺, maar dat doe jij eigenlijk helemaal niet.
Toch wil ik je vertellen dat ik dit een heel GAAF kaartje vind.....met dat STOP-garen, de bloemen en de vlindertjes die weg willen vliegen.....HEERLIJK.
Liefs Wilma
PS ik zie liever dit kaartje dan gestopte sokken ☺☺☺

Marianne zei

Hij is beeldschoon geworden.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Liefs, Marianne

Liesbeth zei

Wat een mooi geheel heb je er van gemaakt Annerieke, bedankt voor je deelname bij de NKU, en veel succes.
groetjes Liesbeth

Elise zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Heel mooi papier!!
Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij de NKU!!
Groetjes Elise

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Annerieke, super gemaakt weer met dit mooie papier!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Helen zei

wat een supermooi kaartje is dit weer geworden. Jij kan toch ook alles gebruiken; stopgaren ??? wie komt daar nu op. Heel leuk gedaan.

Marga50 zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt Anneriek. Bedankt voor je deelname voor de N.K.U. Groetjes Marga.