Pagina's

maandag 24 september 2012

Zomaar wat...

Vandaag laat ik iets zien dat ik al eerder gemaakt heb. Het vogeltje hierboven heb ik ingekleurd met distress inkt (ik ben nog steeds een beginner :-) ). Linksboven zitten 2 bloemetjes met kreukellint en midden over de kaart een gestanste rand.
Dit is een "gewone" vlinderkaart.
En dit is het resultaat van een zomer breien. Inmiddels is de herfst begonnen, af en toe lekker om een sjaaltje te dragen. Keus genoeg ook ;-).

Een kort bericht vandaag, maar wel veel creaties!
Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken.
Tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

  1. wat een lieve kaartjes Annerieke.
    je sjaaltjes zien er gaaf uit ook de kleuren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneriek wat weer een mooi kaartje, de kleurtjes passen weer zo mooi bij elkaar.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig vogeltje zeg. En vlinderkaarten blijf ik mooi vinden, ik maak ze zelf ook graag.
    Leuk die sjaaltjes, laat de herfst maar komen!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend jij hebt van de zomer echt niet stil gezeten, wat leuk allemaal,
    ook je tienerkaarten en theeboekje uit je vorige posten zijn echt geweldig

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk geworden en die sjaaltjes zijn ook erg gaaf
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Annerieke,wat zijn ze schitterend.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes Annerieke! Ook je sjaaltjes zien er mooi uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Annerieke,
    heerlijk he die veelzijdigheid,
    jij zult je ook niet snel vervelen!
    Ik ook niet hoor!
    hihihi...
    Je kaartjes zijn weer prachtig, het ingekleurde vogeltje is mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt mooie creaties gemaakt Annerieke! Mooie kaarten en keuze genoeg met je kleurige sjaals! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kaartjes zijn super!!!
    En de sjaaltjes zijn helemaal geweldig, wat heerlijk dat je dat kan breien mij wil het maar niet lukken dus breit mijn moeder maar voor me je kan mij in de herfst/winter namelijk uittekenen met een sjaaltje om.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief kaartje heb je weer gemaakt. Je sjaaltjes zijn geweldig leuk. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Annerieke,
    Zomaar wat? Nog steeds een beginner?
    ☺☺☺ Zo kunnen we elkaar een hand geven ☺☺☺....geintje.
    Je vogelkaartje vind ik LEUK en je "gewone" vlinderkaart vind ik "gewoon" op een LEUK envelopje lijken. En met die LEUKE sjaals kun jij jezelf een LEUK kleurtje geven ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartje zijn dit! En de kaarten hieronder vind ik ook erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes zijn dit weer!
    Ook je sjaaltjes zijn helemaal leuk!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je je blog weer hebt aangepast naar het seizoen....mooie foto, leuke achtergrond!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!