Pagina's

donderdag 25 oktober 2012

Berelief...

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op onze pompoenen! Ze staan er nog steeds vrolijk lachend bij. 
Vandaag laat ik een babykaart zien. Het papier is van "My Mind's Eye, On the bright side". Geen roze of blauw, ik vind het wel leuk om iets anders uit te proberen en het kan ook heel goed. 
De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser en inkt. Verder heb ik mallen gebruikt van Nellie Snellen, de borderstans en de bloem en cirkel.
De tekst is zelf gemaakt en kunnen jullie hier vinden.

Met deze kaart wil ik aan de volgende challenges meedoen:
Webshop AnMaCreatief, thema-challenge "beren".
Creapaleis, gebruik een stansmal.
ScrapkaartChallenge, maak een babykaart en gebruik een element van Nellie Snellen. 

Tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een schatje, mooi kaartje
grtjs, martina
x

KarinsArtScrap zei

wat heb je een heel lief en mooi kaartje gemaakt Annerieke.

groetjes karin

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.


Liefs Riet.

Linda zei

wat een schattig kaartje, het papier is zo mooi
gr linda

Tinie zei

Wat is dit lief!! Super mooie kleuren ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Je@net zei

Wat een svhattig kaartje, Annerieke, heel leuk gedaaan in deze kleurtjes!

Marjan zei

Wat een schattig kaartje Annerieke !
Mooi zo in die kleuren.

Groetjes, Marjan

Christine zei

Wat een sweetie Annerieke! Een ideaal babykaartje!
Liefs
Christine

Sandra zei

Wat een lieve kaart, en dat papier is gaaf!!!!! Ik heb dat blokje ook liggen en zie dat ik het hoognodig moet gaan gebruiken ;-).
Groetjes Sandra

Helen zei

wat een lief en schattig kaartje. Ik vind deze kleurtjes erg mooi. Gezellig dt je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

jolanda zei

mooi kaartje

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een schattig kaartje is dit,
hele mooi kleurencombi!
Groetjes van Daatje

Adriana zei

Kan inderdaad heel mooi deze kleurtjes voor een babykaartje. Leuk hoor!
Dank-je-wel voor het meedoen met de BERENchallenge bij AnMaCeatief.
Groetjes Adriana

Anne-Marije zei

Wat een mooie babykaart!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
xxx Anne-Marije

LottesCards zei

Wat een geweldige kaart! Ik vind deze kleur heel goed voor een baby!!!

Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

www.boshobbyshop.nl zei

Lief kaartje met schattig beertje :-)
Bedankt voor je deelname bij ScrapKaartChallenge!

Groetjes,
Anouk