Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

Dwarrelende blaadjes...

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger verwelkomen, wat leuk dat je mijn blog gaat bezoeken!
De kaart die ik jullie vandaag laat zien is begonnen als een experiment. Een paar dagen geleden heb ik op internet filmpjes bekeken over stempeltechnieken en dat soort dingen. Leuk om te zien, maar ook erg leerzaam, vooral als je nog niet zo bekend bent met stempels en inkt. Wat zijn er ontzettend veel mogelijkheden, ik kan nog genoeg gaan experimenteren ;-).
Ik heb dus een correspondentiekaartje gepakt en ben gaan "sponsen" met "Distress Ink mustard seed", "wild honey", "forest moss" en "vintage photo", ook in die volgorde.  En zo had ik mijn achtergrond. Daarna heb ik er een aantal blaadjes op gestempeld. Nog een mooi scrappapiertje erbij gezocht en het label aan jutetouw gestrikt. Het label is aan de achterzijde ook beplakt.

Eigenlijk was het mijn bedoeling om gewoon maar even iets te proberen, maar ik vond het resultaat zo leuk geworden, dat ik er maar een kaart mee gemaakt heb. Het gevolg is dat dit een iets grotere kaart is dan normaal.
Natuurlijk ben ik erg benieuwd wat jullie van deze poging vinden.
Alvast bedankt voor jullie bezoekje!


13 opmerkingen:

Sandra zei

Nou Annerieke je probeersel is prachtig geworden, heel erg sfeervol, klinkt misschien raar maar het zou een mooie sfeervolle rouwkaart kunnen zijn.

Antwoord op je vraag over mijn kalender, ik begin idd blanco, alleen de maand en de dagen staan dan op de kalender, ik druk het dan wel af op papier dat qua kleur bij mijn designpapier past natuurlijk, en dan ga ik lekker aan de gang met inkt en stempels om er een mooie basis mee te krijgen, hoop dat je vraag zo beantwoord is.

Lieve groetjes Sandra

jolanda zei

mooi herfstkaartje

Linda zei

Het is schitterend geworden, heel knap gedaan
gr linda

Berlinde zei

Je probeerseltje is heel geslaagd Annerieke en je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt! Leuk ook dat touwtje met label eraan!
Lieve groetjes, Berlinde

Je@net zei

Wat leuk om zo te experimenteren en er dan ook nog eens een super mooie kaart aan over te houden. Mooi gedaan, Annerieke!

Christine zei

Ik vind het een uitstekend "probeersel" Annerieke! Groot gelijk om er een kaartje van te maken, van mij mogen er nog zo komen hoor!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

heel mooi Annerieke.

groetjes karin

Janny's Cards Creations zei

Leuk dat uitproberen en een mooie kaart geworden. Een echte herfstkaart met vallende blaadjes. Groetjes janny

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
heel stijlvol dt kaartje,
ben het met je eens, heel mooi resultaat!
Ook het vogeltje en het mandje vind ik erg mooi!
Groetjes van daatje

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wat een mooie chique kaart!! je uitprobeersel is geweldig uitgevallen!! Heel stijlvol! groetjes, Marlies

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Dit is een GEWELDIGE kaart en wat GOED van je om met een probeersel een kaart te maken.....SUPER.
De tekst op het label is trouwens heel "pakkend" ☺☺☺.
Liefs Wilma

Nelleke zei

Leuk Annerieke,het is goed gelukt. Ik ben ook bezig om dingen uit te proberen. Op de beurs in Hardenberg een worksop gevolgd en bij een andere kraam wat tips gekregen. Erg leuk om te doen.
Nu weten we waar we voor kunnen gaan sparen.....
Groetjes, Nelleke