Pagina's

maandag 8 oktober 2012

Een kaart en iets anders...

Zo, de eerste dag van de week zit er al weer voor het grootste gedeelte op. Tijd om weer een kaart te laten zien.
De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser en inkt. Het lichtroze papier heb ik bestempeld, het plaatje is in 3D en rechtsboven heb ik nog 3 pareltjes geplakt.
Meer heb ik er toch echt niet over te vertellen.

Maar...ik heb nog wel iets anders, ik was het al bijna vergeten!
Op vrijdagavond hebben we bij Chill Aut, waar ik vrijwilliger ben, servies gedecoreerd. Hiervoor hebben we porseleinstiften gebruikt. Ziet dit er niet ontzettend mooi uit? Hoe leuk is het wel niet om zoiets in huis te hebben!
Bedankt weer voor het langskomen, tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik weet nog wel wat over je kaartje te vertellen.....ik vind het een MOOI, LIEF en FLEURIG kaartje ☺☺☺.
En bij Chill Aut zijn jullie HEERLIJK gevarieerd bezig.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart Annerieke.

groetjes karin

Anoniem zei

Een leuk kaartje is het geworden. Volgens mij heb je de smaak te pakken met je inkt-jes:-)
Leuk dat je de foto's van het porseleinschilderen op je blog hebt geplaatst (met de link naar chillaut).
Liefs Yvonne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

jolanda zei

mooi kaartje

Christine zei

Mooi kaartje en het servies ziet er geweldig uit!
Liefs
Christine

Marlies zei

Een hele mooie kaart!! mooie kleuren en ook een mooi design! Ook een vrolijke servies goed! groetjes, Marlies

Liesbeth zei

Mooi kaartje Annerieke, en je serviesgoed ziet er ook schitterend uit, leuk zo zelf gemaakt.
groetjes Liesbeth

Helen zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Het servies vind ik ook heel mooi geworden. Groetjes, Helen

Nelleke zei

Je maakt altijd heel verschillende dingen en dat vind ik leuk om naar te kijken. Deze kleuren zijn mooi gekozen.
Groetjes, Nelleke

Berlinde zei

Een hele mooie kaart Annerieke, leuke sketch. Het servies ziet er ook super uit!
Lieve groetjes, Berlinde