Pagina's

maandag 1 oktober 2012

Een klein vogeltje...

Hopelijk hebben jullie net als wij genoten van een heerlijk weekend. Wat was het prachtig weer! Wij hebben daar gebruik van gemaakt en nog een rondje op de fiets gemaakt. Vaak, zo ook gisteren, gaan we naar de Oostvaardersplassen en nemen dan koffie mee. Dan zoeken we een plekje om van de rust, de natuur en natuurlijk de koffie te genieten. Er is altijd zo veel te zien, alleen een vogeltje met een hartje op zijn koppie, zoals op de kaart, die komen we niet tegen ;-).
Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van "Authentique, Blush & Delight". De randen zijn bewerkt met de papierdistresser. Het vogeltje heb ik ingekleurd met distressinkt. En psssssssst...niet verder vertellen, ik denk dat het beter kan. Tja, blijven oefenen, zeg ik maar steeds tegen mezelf.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken dat jullie een bezoekje brengen aan mijn blog en reacties achterlaten, super hoor!
Lieve groet.......


14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig mooi kaartje zo met dat vogeltje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eenheel erg leuk kaartje!
    mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel lief en mooi kaartje Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, Anneriek. Mooie kleuren en een super schattig vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vogeltje vind ik zo lief. Je zegt wel dat het kleuren beter kan, misschien is dat wel zo. Ik vind het niet erg, ik kan het helemaal niet. Vond het juist een lief mooie kleuren kaartje.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een supermooi kaartje Annerieke, prachtig papier gebruik je toch altijd!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pssssssst.....niet verder vertellen, maar dat denk ik ook ☺☺☺. Zeggen we dat nu zelf iedere keer van onze kaartjes? Denk maar aan het gras bij de buren.
    Toch heb je een LEUK kaartje gemaakt en ik doe het je niet na ☺☺☺ met distressinkt.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een schatje Annerieke en mooi ingekleurd hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke mooie werkstukken laat je zien. Ik kom nog op je blog kijken hoor!

    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattig kaartje! en je vogeltje is prachtig. ben gelijk volger van je geworden ;)
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk kaartje, snoezig met dat vogeltje!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!