Pagina's

dinsdag 16 oktober 2012

Grote stippen, kleine stippen...

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de enthousiaste reacties op mijn kaart met (aankleed/) paspop. Als ik jullie reacties lees, moet ik soms ook wel lachen hoor, vind het erg leuk!
Vandaag een kaart voor een tiener, of man, kan denk ik allebei.
Het papier dat ik gebruikt heb is van "My Mind's Eye, Away We Go", de randen heb ik be-inkt.
De digi, die ingekleurd is met Derwent Coloursoft potloden, is van Birds's Cards. Verder nog twee vlaggenlijnen, de ene iets hoger geplakt dan de ander, dit geeft een speels effect.
Bedankt voor het langskomen, tot de volgende keer!


14 opmerkingen:

  1. Met stip op nummer 1 ;)
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    Jij bent stipt op tijd met dit STOERE kaartje ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart geworden, dit kan goed, soms denken we ook wel eens te moeilijk.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig kaartje Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker stoer kaartje!
    Leuk met al die stipjes en vlagjes!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker stoer kaartje, Annerieke. Leuk gedaan met die twee vlaggenlijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf kaartje, super leuk papier Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart Annerieke!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige zachte tinten gebruikt, hele mooie stoere kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof!!! En je paspopkaartje is gewoon de MAX!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een echte jongenskaart en stoer. Mooi geworden. Ik heb het bij het berichtje erbij gezet. Ik wist niet meer van wie ik de tekst had.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, hier houd ik van. Mooie compositie en zoals gebruikelijk prachtige paoierkeuze. Gr. Margareth

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!