Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

Halloween...

Halloween...wat hebben jullie ermee? Ik eigenlijk niet zo veel, voor mij is het meer herfst en alles wat daarbij hoort. Dus daar bedoel ik mee dat we lekker het bos in gaan, blaadjes en dat soort dingen zoeken en soms wat herfstknutsels maken.
De kaart die ik laat zien is toch een beetje in Halloween sfeer. Het meisje zit op een pompoen met een zwarte kat op haar schoot.
De digi is een freebie van Scrapbook Stamp Society, ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. De rand van het jurkje heb ik iets bewerkt met glitter. Dit soort afbeeldingen vind ik altijd wel schattig, maar vrij lastig om in te kleuren. Ik heb me er toch aan gewaagd en ben niet ontevreden over het resultaat ;-).
Achter de geschulpte ovaal heb ik nog een stukje kant verwerkt.

Nog even terugkomen op de herfstknutsels...het is herfstvakantie en gisteren zijn we met pompoenen aan de slag gegaan. De mooie jongen bovenaan mijn blog is gemaakt door Sam. Is hij niet ontzettend gaaf? Zelf heb ik een iets kleinere gemaakt.
Kijk, hier staan ze te stralen! We hebben dit al vaker gedaan, maar het blijft ontzettend leuk om te doen.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Lieve groet

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een gave pompoenen!! Ook op de banner boven je blog doet ie het leuk.
Je kaartje ziet er ook mooi uit en ik vind het toch wel een halloweentje met je spinnenweb randje.
Liefs Yvonne

Linda zei

wat een schattig kaartje heb je gemaakt, die pompoenen zijn ook erg leuk
gr linda

Tinie zei

Wat ziet dat er gaaf uit 's avonds, prachtige kaart trouwens!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

wat een gave kaart, heel mooi Annerieke.

groetjes karin

jolanda zei

mooi kaartje

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Annerieke!! De pompoenen zien er ook leuk uit
Lieve groetjes, Berlinde

martina's kaartjes zei

lekker geslaagd ! mooi
grtjs, martina
x

Helen zei

Ik heb ook niets met Halloween, maar ik vind je kaartje wel superleuk geworden. De pompoenen zien er prachtig uit, zeker bij avond. Fijne vakantie verder.

Je@net zei

Wat ziet je blog er leuk uit, Annerieke. Gaaf met die pompoenen. Leuke kaart heb je gemaakt en wat een gaaf gezicht die uitgesneden en verlichte pompoenen. Mooi gedaan, joh!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.


Liefs Riet.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat leuk deze pompoenen zo bewerkt en gezellig ook!
Nee Halloween zegt mij ook niks,
maar dit kaartje vind ik wel erg mooi ook ingekleurd!
Je kaartje van hieronder, vind ik heel erg mooi,
werken met distressinkt is zo gaaf he!
ook het versierde notitieblokje vind ik leuk!
Groetjes van Daatje

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik heb helemaal niets maar dan ook niets met Halloween. De herfst met al die gekleurde blaadjes vind ik HEERLIJK ☺☺☺.
De pompoen van Sam is SUPER samen met die van jou en het MOOIE kaartje.
Liefs Wilma