Pagina's

vrijdag 5 oktober 2012

Kaarten voor kanjers!

Vandaag laat ik jullie twee meisjeskaarten zien. De vorm van de groene kaart is een bloem met bovenaan een lintje erdoor. Een snoesje in 3D, wat bloemen en een stukje grof band maken de kaart compleet.
Deze kaart heb ik in het zwart/wit gehouden. Alleen het meisje is gekleurd. Niet helemaal mijn kleuren, zwart/wit, maar ik had een stukje mooi zwart kant dat ik wilde gebruiken. 

Nemen jullie ook even een kijkje op mijn andere pagina's, hier, hier en hier. Er staan weer wat teksten die ik gemaakt heb. Ik zou het leuk vinden als jullie ze gebruiken!

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

14 opmerkingen:

jolanda zei

je kaartjes zien er beide prachtig uit.

Helen zei

wat een prachtige kaartjes weer.

Je@net zei

Twee hele mooie kaartjes, Annerieke!

Charlotte zei

Weer leuke kaartjes Annerieke! Het onderste knipvel, heb ik ook nog liggen. Vind dat zo leuk met die hond! Maar altijd zo een gedoe om die dingen uit te snijden/knippen he ;)
Groetjes,
Charlotte

ellyscard creatief zei

Prachtige kaartjes.GR, Elly

KarinsArtScrap zei

twee prachtige meiden kaarten annerieke.

groetjes karin

Linda zei

Wat een mooie kaartjes en wat leuk die tekstjes, misschien kom ik er wel eens eentje gebruiken van je.
gr linda

Riet zei

Ohhh Annerieke,Wat een prachtige kaarten.

Liefs Riet.

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ook jij bent een KANJER om deze LIEVE kaartjes te maken voor kinderen die het zoooo ontzettend NODIG hebben ☺☺☺.....SUPER. Mijn voorkeur zou wel uitgaan naar het groene kaartje.
Liefs Wilma

Nelleke zei

Lieve kaartjes heb je gemaakt. Ik heb even bij je stempels gekeken hoor. het stond al opgeschreven dat jij mooie tekstjes maakt. Groetjes, Nelleke

Anoniem zei

Mooi samengesteld. Zeer creatief.
Margareth

Berlinde zei

Leuke kaartjes Annerieke, vooral het groene vind ik erg mooi!
Lieve groetjes, Berlinde

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaarten geworden hoewel mijn voorkeur uitgaat naar de groene kaart. Groetjes Janny

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuke kaartjes weer,
wat leuk dat je zoveel digi's hebt gemaakt,
altijd leuk om te gebruiken!
Dank je wel!
Groetjes van Daatje