Pagina's

vrijdag 12 oktober 2012

Net als vroeger...

Zoals jullie misschien weten ben ik gek op "eens iets anders proberen" of "mezelf uitdagen", hoe je het maar noemen wilt. Deze kaart was dat voor mij, een uitdaging. Bij Lift Challenge loopt momenteel een super leuke challenge, "gebruik een paspop op je kaart en kleed die een beetje aan". 
Daarmee begon het...een paspop. Daar heb ik geen stans of stempel van en ik ben ook niet zo goed in tekenen (lees: dat kan ik helemaal niet). Maar gelukkig hebben we internet, dus een paspop is snel gevonden. Ik heb haar, want het is een dame, in kleur uitgeprint. En weten jullie wat nu zo leuk is? Ik mocht haar ook nog aankleden! Herinneringen van vroeger kwamen weer naar boven, want ik was (nog steeds, denk ik) een "echt meisje".
Het "shirtje" heb ik gemaakt van een hartjesstans, waarvan ik een gedeelte heb weggeknipt, het papier waar ik het "rokje" van gemaakt heb, heeft toevallig een mooi motief waardoor ik een soort splitje kon knippen. Om de taille nog een riempje met een bloem plakpareltje als gesp.
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit de lijn van "My Mind's Eye, Indie Chic Saffron", dit kun je zo mooi met elkaar combineren. Sommige randen zijn bewerkt met de distresser en alle randen zijn bewerkt met "Distress Ink, vintage photo". Verder heb ik nog kant, knoopjes en een stukje gaas gebruikt.
Toen ik bezig was met deze kaart, dacht ik eigenlijk "nou, dit wordt niets". Nu moet ik toch toegeven dat ik hem zelf super leuk vind, tegen de verwachting in. Zo zie je maar weer :-), gewoon doen dus. Dat roep ik ook altijd hoor, "ik doe maar wat".
Nu ben ik natuurlijk ook benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, dus ik lees graag jullie reacties. Alvast heel erg bedankt!
Lieve groet...

19 opmerkingen:

  1. wow gave kaart Annerieke.
    mooi papier and leuke sketch.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vindingrijk Annerieke, en het ziet er schitterend uit.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan Annerieke! Je hebt de paspop erg gaaf aangekleed. Mooi rokje zeg! En een hele mooie kaart.
    Hartstikke leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annerieke, wat mooi gedaan!
    Ik zeg dat doe ik je niet na, zul jij wel zeggen :gewoon doen!
    Ik vind hem heel erg leuk.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen ik je kaartje zag dacht ik: wauw, gaaf, maar ik zag dat ze mij al voor waren met deze uitdrukking :-) Hoe dan ook .... je kaartje ziet er geweldig uit.
    Blijf jij maar lekker 'aanrommelen' dat gaat je heel goed af!
    Lieve vriendin ik ben trots op je.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan, Annerieke, mooie kleuren en super leuk zoals je de paspop hebt verwerkt op de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk verhaal om te lezen Annerieke! Je hebt het duidelijk met plezier gemaakt en dat is te zien ook, het ziet er prachtig uit. Warme kleuren heb je gebruikt en de outfit vind ik ook te gek! Bedankt voor je enthousiaste deelname aan onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, leuke kle(u)rencombinatie.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Annerieke,
    wat een supergave kaart en ja ik moest ook aan vroeger denken, ik had ook zo'n aankleedpop!
    Leuk dat je zo kan experimenteren en dat het resultaat dan ook zo mooi wordt!
    Zo zie je maar weer, met weinig ben je vaker creatiever dan als je veel hebt...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Annerieke,
    Ik kom hier even eerlijk zeggen dat ik dit kaartje SUPER vind ☺☺☺.
    Het labeltje met "enjoy" past er PERFECT bij.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was onze menining nou ook met de liftchallenge. Zo doe je weer eens wat anders al "je eigen ding"! Uitgedaagd worden, leuk toch?!
    Het gaat je goed af! Hele leuke kaart, mooie warme kleuren! en leuk aangekleed!! Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie originele kaart!! Wat heb je de paspop super aangekleed!! Super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt; je hebt je pop supermooie kleertjes gegeven. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik vind je kaart heel erg mooi! Prachtige tinten en mooie indeling en de paspop is een plaatje geworden! Leuk dat je zo enthousiast bent en met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Annerieke.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een erg mooie kaart Annerieke, leuk hoe je de paspop hebt aangekleed!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je enthousiasme straalt eraf. Wat een mooie kaart. Heel erg geslaagd. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!