Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

Nog een keertje...

Ik kon het niet laten om nog een CAS (clean and simple) kaart te maken. Het zat in mijn hoofd en wat doe je dan? Juist...gewoon doen, hihi.
Deze kaart heeft een heel andere uitstraling dan mijn vorige CAS kaart, maar dat komt omdat de kleuren zo anders zijn. Zelf houd ik meer van deze kleuren.
De tekst heb ik geprint op bruin papier, de randen iets bewerkt met "Distress Ink, vintage photo". Het afdrukje heb ik gestempeld met "walnut stain" en heel iets ingekleurd met de Derwent Coloursoft.
Met deze kaart wil ik nog een keertje meedoen aan de challenge bij Mi Cas es su Cas.

Het is ook de laatste dag van de herfstvakantie, dus we hebben ons vaste vakantieproject nog even uitgevoerd. Ziet er lekker uit, he, we gaan hem zo nog even proeven!

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!
Prettig weekend...

20 opmerkingen:

  1. Je kaartje is erg leuk, best lastig lijkt me om de kaart zo clean en simple te houden.
    En mmmmmmmmm wat ziet dat er lekker uit zeg!!!! Wij gaan zo ook nog even bakken, lekkere cupcakes!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kaartje mooi geworden, Anneriek. Vond het zelf deze keer een erg lastige opdracht.
    En wat ziet dat er lekker uit, zeg. Krijg spontaan zin in iets lekkers bij de koffie :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Ik vind je uitwerking prachtig. Dank je wel om nog eens mee te spelen met MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Hoe MOOI kan eenvoud zijn ☺☺☺.
    En het zal ook eenvoudig zijn om je vaste project meester te maken. Is er nog iets van over?
    Jij ook een heel prettig weekend.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Annerieke.
    CAS vind ik nog steeds wel erg moeilijk om te maken.
    En je lekkers ziet er ook heerlijk uit. Dat smaakte vast goed.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan, dat kan ik ook nog doen, wat inkt op de randen. Volgens mij heb ik wat kaarten gemist van je, ze zien er allemaal goed uit.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn je nog eens terug te zien bij MCSC! Heel geslaagd kaartje weer Annerieke!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie CAS kaart met een lief sneeuwpopje! Je baksel ziet er ook heerlijk uit! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is weer superleuk en dat onderste ziet er yummie uit; heb je nog een stukje overgelaten ????

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te zien dat je meer inspiratie kreeg van de challenge, prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart Annerieke.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Annerieke,
    clean and simpel, ik vind het geweldig mooi!
    Best moeilijk om het zo eenvoudig te houden, maar het is je weer gelukt!
    Je bakproject ziet er helemaal geweldig uit,
    altijd gezellig en lekker een beetje bakken voor het weekend!
    Geniet ervan!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke CAS kaart Annerieke en wat ziet die cake er lekker uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat het niet ophield na je eerdere creatie en dat je nog meer inspiratie had voor deze challenge. Wederom geheel volgens de regels. Leuk om je nog eens te zien bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk nog een kaart! Bedankt voor je enthousiasme voor MCSC. liefs lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi die Annerieke,

    Ik ben al over gegaan om mijn kaarten rustiger te maken, maar die is inderdaad rustig. Kan ook zeggen dat er van dit kaartje rust uitgaat. Je hebt er toch wel je werk aan gehad. Niet gewoon stempelen en klaar. Je Halloween kaart vind ik ook een toppertje. Eens wat anders.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die kaart is mooi maar je taart is
    om in te bijten.{is ie ook voor gemaakt denk ik]
    Was vast heeeeel lekker.
    gr, Elly, Roemenie.

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!