Pagina's

woensdag 10 oktober 2012

Rood met witte stippen...

Rood met witte stippen, de paddestoel, maar ook het papier. Ik vind het momenteel echt herfst, blaadjes kleuren en vallen,  er schijnt een heerlijk zonnetje. Dat zijn momenten om even vast te houden.
Het papier dat ik gebruikt heb is van "My Mind's Eye, On the bright side". De randen zijn bewerkt met de distresser en inkt en ik heb er een handgestikt randje langs gemaakt.

Het plaatje is in 3D en er zit een stukje gaas achter. Dit heb ik ook met inkt iets gekleurd,

Over de geponste rand zit een stukje rood/wit touw geknoopt. De tekst staat hier, bijna onderaan.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

18 opmerkingen:

Sandra zei

Wat een leuke kaart zeg, en het papier vind ik helemaal geweldig!!!
Groetjes Sandra

Liesbeth zei

Wat een mooi herfstkaartje Annerieke, erg leuk die paddestoel.
groetjes Liesbeth

Adriana zei

Wat een pracht van een kaartje! Zo vrolijk en toch helemaal herfst!
Groetjes Adriana

Nelleke zei

Leuke combinatie van kleuren. Vooral dat zig zag papier vind ik leuk.
Groetjes, Nelleke

jolanda zei

mooi kaartje

Linda zei

Heel erg leuk gedaan
gr linda

Janny's Cards Creations zei

Inderdaad leuk die paddestoelen. Zie je niet zo veel meer op kaarten.
Groetjes Janny

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Mijn EYE viel op dit HEERLIJKE herfstkaartje waar jij de BRIGHT side van laat zien ☺☺☺.
Liefs Wilma

Anoniem zei

wat een vrolijk en fris kaartje voor de herfst. LEUK!
Groetjes Yvonne

Tinie zei

Wauww wat geweldig, super idee en wat een gaaf geheel!!!

Groetjes Tinie

Je@net zei

Wat een prachtig herfstkaartje, Annerieke. Prachtige papiertjes heb je er voor gebruikt!

KarinsArtScrap zei

wat een leuke kaart Annerieke.

groetjes karin

Berlinde zei

Een erg mooi kaartje Annerieke, leuk dat touwtje erbij!
Lieve groetjes, Berlinde

Christine zei

Leuke combinatie! Heel geslaagd herfstkaartje!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Geeft het gezellige herfstgevoel. Heerlijk.
Gr. Margareth

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Helen zei

Prachtig kaartje; helemaal in stijl met je header. Groetjes, Helen

Daatje zei

Hoi hoi annerieke,
wat een pracht van een herfstkaart,
net als je hoofdbanner!
Mooi he die paddestoeltjes,
ooit heb ik ze geschilderd,
soms kom je ze tegen in het bos.. dan word ik echt blij!
Groetjes van daatje