Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

Soms moet dit gewoon even...

Soms heb je dat...dan wil je iemand even laten weten dat je aan diegene denkt. Daarom heb ik dit kleine (7,5 x 10,5 cm) notitieboekje gepimpt.
Het boekje heeft al een kraftkleur, dus ik heb verder ook kraftpapier gebruikt. De randen van het papier zijn bewerkt met inkt en de distresser. Het papier is uit een blok van Action. Aan de zijranden zit een stukje kant. De bloem bestaat uit enkele stansen, ingeknipt, omgekruld en bewerkt met inkt. In het midden zit een ieniemienie pompon. De blaadjes heb ik met inkt bewerkt terwijl hij nog in de mal zag, zo krijg je dat mooie effect.
Op deze foto is het niet meer zo goed te zien (ik was wat al te enthousiast met de foto bewerken), maar dit is de linker binnenzijde van het boekje met een klein vakje waar het label in past.
De label is bestempeld met bloemen en een tekst.

Ik wil jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

12 opmerkingen:

Liesbeth zei

Wat een mooi stijlvol kaartje Anneriek, mooie combinatie van papier met het kraft.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Dit ziet er leuk uit en de ontvanger zal er zeker ook blijk mee zijn.
liefs Yvonne

ellyscard creatief zei

SUPER GEDAAN.
GR ELLY

KarinsArtScrap zei

heel mooi gedaan Annerieke en een heel lief gebaar.

groetjes karin

Linda zei

wat mooi is ie geworden, dat is een leuk kadootje
gr linda

Marlies zei

Wat een mooie boekje is dit geworden! Prachtig gepimpt! Wat heb je ook een prachtige bloem erop gemaakt! groetjes, Marlies

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat een LEUK notitieboekje heb je gemaakt met een hele MOOIE bloem erop.....soms heb je dat ☺☺☺.
Liefs Wilma

Berlinde zei

Wat heb je dit boekje mooi gepimpt Annerieke, super!
Lieve groetjes, Berlinde

Helen zei

wat is je boekje prachtig geworden. Groetjes, Helen

Je@net zei

Wat leuk geworden, Annerieke. Daar zal de ontvanger blij mee zijn!

Riet zei

Schitterend gemaakt.


Liefs Riet.

Miranda zei

Wat heb je dat leuk gedaan zeg! Mooie kleuren en een heel leuk idee. Nu wil ik ook een notitieblokje pimpen, ik schrijf het meteen op mijn to-do! ;-)