Pagina's

donderdag 18 oktober 2012

Zo eenvoudig lijkt het...

Jullie zien het goed, ik heb weer een CAS (clean and simple) kaart gemaakt. Er loopt weer een challenge bij Mi Cas es su Cas, "een van elk", dus 1 laag, 1 afbeelding en 1 sentiment (tekst). En zo eenvoudig als het dus lijkt is het helemaal niet, vind ik.
De tekst heb ik in kleur op de kaart geprint en daarna heb ik de afbeelding gestempeld. Als je goed kijkt, zie je dat de kleuren in elkaar overlopen, ik heb twee kleuren inkt gebruikt. Als laatste heb ik ook nog de randen van de kaart licht be-inkt. Eerlijk gezegd weet ik niet of dat mag, maar ik "moest" wel, jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.
Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

19 opmerkingen:

Adriana zei

Mooi ontwerp! De tekst is ook mooi, trouwens.
Bedankt voor je felicitaties. Ik heb een rustige dag gehad. Zaterdag de drukte:-)
Groetjes Adriana

Tinie zei

Heel erg mooi gemaakt, prachtige tekst ook!!!

Groetjes Tinie

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Het is een JOY te zien dat ook jij voor vlinders hebt gekozen, want het is een hele MOOIE stempel op een SUPER Cas-kaartje ☺☺☺.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

het is een mooi clean kaartje Annerieke.
kan me voorstelllen dat je er moeite mee hebt.

groetjes karin

Nelleke zei

Annerieke wat een mooie stempel.
En wat is de kaart mooi geworden.
Een witte kaart fotograferen is lastig. Ik heb deze al eens gescand en dat op gekleurd papier gelegd. Dan komt de kaart beter uit.
Groetjes, Nelleke

Liesbeth zei

mooi geheel Annerieke, het hoeft altijd niet vol en druk te zijn, dat zie je weer wel.
groetjes Liesbeth

Anoniem zei

Clean en simpel? Ik denk dat dat simpele nog best tegenvalt maar mooi is ie zeer zeker!
Liefs Yvonne

Mieke zei

Dag mag hoor ;-) Je kaart is heel mooi geworden. En inderdaad, het lijkt allemaal eenvoudiger dan het is. Fijn dat je met ons meedoet bij MCSC!

Christine zei

Ja eenvoud lijkt simpel maar dat is het niet altijd! Je bent er toch in geslaagd om een ideaal kaartje te maken voor onze challenge. Leuk dat je erbij bent!
Liefs
Christine

Miranda zei

Knap gedaan! Is niet makkelijk he! Leuk dat je mee deed met MCSC.

Marlieke zei

Wat mij betreft mogen die randjes wel hoor. Onwijs mooie kaart! Bedankt voor je deelname aan MCSC.

Helen zei

wat heb je dit super clean and simple gedaan. Prachtig kaartje!

Anoniem zei

helemaal mijn smaak, Margareth

Berlinde zei

Een erg mooi CAS kaartje Annerieke!
Lieve groetjes, Berlinde

Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Wat een ontzettend mooie kaart is het geworden. Bedankt voor je deelname aan MCSC. LIefs LIanne

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een mooie techniek heb je gebruikt!
heel mooi resultaat!
Het kaartje hieronder, met de vlaglijn vind ik ook erg leuk!
Groetjes van Daatje

Josje zei

Hoi leuk dat je een reactie op mijn blog hebt achter gelaten jij hebt zelf ook een mooie kaart gemaakt en ik heb even op je blog gekeken je maakt mooie dingen en zag dat je ook aan Challenges mee doet.
Groetjes josje

Marit zei

Prachtige kaart, en ik ben het met je eens, het randje maakt het echt af!

Bedankt voor het meedoen met MCSC!

Groetjes,
Marit

Delia zei

Mooi kleurgebruik. Bedankt voor het meedoen met MCSC !