Pagina's

donderdag 29 november 2012

Bezoek in de tuin...

Vandaag wil ik jullie twee kaarten laten zien. De kaart hierboven is zonder plaatje of stempel, de kaart hieronder is met een 3D plaatje.
Het dessinpapier is al enkele jaren oud, zelf vind ik het mooi, maar ook druk, wat vinden julllie? Ik heb verder dan ook niet te veel poespas op de kaarten gedaan. De teksten zijn weer zelf gemaakt.


Onverwacht bezoek vanmorgen in de tuin. Ik heb wat pinda's voor de vogeltjes opgehangen, maar dit kleine muisje vindt het ook erg lekker, wat een schatje he?

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

11 opmerkingen:

Linda zei

Erg mooi gedaan je kaartjes, het papier is inderdaad wat druk maar daardoor hoef je er minder versiersels op te doen.
En wat een schattige foto van het muisje, zo lief
gr linda

KarinsArtScrap zei

inderdaad druk papier maar wel mooi Annerieke.
ja die muis denkt lekkere snoepjes.

groetjes karin

Riet zei

ohhh Annerieke,wat een prachtige kaarten zeg.

Liefs Riet.

Wilma zei

Hallo Annerieke,
2 SCHITTERENDE kaartjes waarvan het eerste kaartje een JUWEELTJE is. Er ziet zoveel "DIEPTE" in.....weet helaas niet hoe ik het anders moet zeggen.
En dat muizenvriendje is zeker wel LIEF.
Liefs Wilma

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat weer een plaatje dit kaartje, mooi papier!
Wat schattig zo een muisje aan de knabbel!
Je kaartje van de sneeuwpop op kraft is ook erg mooi!
Groetjes van Daatje

jolanda zei

mooie kaartjes.

Saskia Kreasas zei

Wat een mooie kaartjes eb het muisje is echt een schatje.
Groetjes Saskia

Nelleke zei

Wat mooi papier. Zelf vind ik de eerste mooier, maar ook de tweede is wat kleur heel goed gekozen.
Groetjes, Nelleke

Je@net zei

Wat mooi geworden, Annerieke. En wat een leuke foto van dat muisje :o)

Berlinde zei

Prachtige kaartjes Annerieke, vooral het eerste vind ik erg mooi!
Leuke foto ook van dat schattige muisje!
Lieve groetjes, Berlinde

Adriana zei

Prachtige kaarten. Je hebt het papier erg mooi gebruikt, zo.
Wat geestig dat je dat muisje hebt kunnen snappen. Heel schattig, zolang die maar buiten blijft:-)...