Pagina's

zondag 4 november 2012

Grijs en nat...

Grijs en nat, niet deze kaart, maar het weer. Vanmiddag om 15:00 uur dacht ik dat ik al moest gaan koken, zo donker werd het. Maar gelukkig had ik nog even tijd, tijd die ik goed benut heb om met mijn nieuwe aankopen te spelen ;-). Gisteren ben ik op de KreaDoe geweest en jullie weten het vast wel, je moet wel heel sterk in je schoenen staan om daar niets te kopen. Nou, ik sta dus niet sterk in mijn schoenen en heb ook het een en ander aangeschaft, zoals stempels en inkt. Het is zo ontzettend leuk om daar rond te neuzen, heb ook een heerlijke dag gehad!

Deze kaart heb ik enkele weken geleden gemaakt. Het papier is van "Authentique, poised & warmth". De randen van het donkerbruine papier heb ik bewerkt met hele lichte chalk, geeft wel een apart effect.
Voor de blaadjes heb ik een techniek gebruikt die ik gezien heb op You Tube. De blaadjes zijn gestempeld met Distress Ink op aquarelpapier, wat water erover heen gesprayd en daarna gedroogd met de heattool. Vervolgens heb ik de blaadjes uitgeknipt en de randen nog bewerkt met inkt. Ik vind zelf dat het een mooi resultaat geworden is.

Dan heb ik ook nog een nieuwtje, met mijn "romantische rozenkaart" van een paar dagen geleden ben ik eerste geworden bij de challenge van Nederlandse Kaarten Uitdaging. Hoe leuk is dat...ik zal meteen het antwoord hierop geven, dat is heel erg leuk!

Bedankt weer voor het langskomen, super dat jullie reacties achterlaten.
Liefs

13 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
De blaadjes waren eerst wel nat en nu zitten ze vastgeplakt op een hele MOOIE en WARME kaart.
Da's nou ook toevallig....."mijn" romantische rozenkaart is ook eerste geworden ☺☺☺.....erg LEUK hè?
Liefs Wilma

Sandra zei

Wat een mooie herfstkaart!!
En gefeliciteerd met je gewonnen prijs!!!
Groetjes Sandra

martina's kaartjes zei

leuk herfstkaartje ! mooi
grtjs, martina
x

Nelleke zei

Ik had gezien dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd, je creatie is ook erg mooi. Deze is ook weer prachtig, wat een idee met die blaadjesm, dat moet ik ook maar eens proberen.
We hebben niet alleen slecht weer gehad vandaag. Rond de nmiddag konden we nog net ons rondje Bussloo lopen in het zonnetje en dat was heerlijk.
Groetjes, Nelleke

Scrap en Kaartenfun zei

Ha die Annerieke,

Ik herken het "probleem"van niet zoveel geld uit willen geven, maar toch doen. Het is inderdaad allemaal zo verleidelijk.
Als je er maar wat mee doet en plezier aan hebt en ..... het kan betalen. Een vriendin van mij is daar door in de schuldsanering gekomen. Dus uitkijken hé!! Grinnik.
Je kaartje is apart. Ik kreeg er echt een herfs gevoel bij. Wat een mooi lintje zit erom heen. Leuk gedaan.
Gezellige groetjes Lida

Linda zei

Ohhh wat een schitterende kaart, echt mooi gedaan. Gefeliciteerd dat je kaart gewonnen had, leuk voor je
gr linda

Anoniem zei

Wat een leuke kaart is het geworden. Hij heeft een luxe uitstraling gekregen door het kant wat erop verwerkt zit. Mooi!
Liefs Yvonne

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Annerieke.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een prachtherftstkaartje!
Mooie tinten!
van harte met je eerste plaats!
Je hebt het verdiend ik vind het een erg mooi kaartje, Richard mijn man trouwens ook, dus van hem ook even de complimenten!
Groetjes van Daatje

Berlinde zei

Een prachtige herfstkaart in warme kleurtjes Annerieke en gefeliciteerd met je gewonnen kaartje, leuk!
Lieve groetjes, Berlinde

Riet zei

Wat een mooie kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Tinie zei

O wat is deze kaart weer mooi, super!!!

Groetjes Tinie

Helen zei

wat een prachtig kaartje. Groetjes