Pagina's

zondag 11 november 2012

Hoezo...het jezelf moeilijk maken?

Wat kan een mens het zichzelf soms lastig maken. Inmiddels ben ik ook druk met het maken van kerstkaarten, want ik heb altijd wel een flink aantal nodig. Vorige week heb ik een mooie prijs gewonnen bij de Nederlandse Kaarten Uitdaging, dus ik vind het leuk om ook voor de nieuwe challenge een kaart te maken. Maar wat is het geval...je moet je houden aan een sketch, maar dat is het punt niet. De kleuren die je mag gebruiken zijn oranje, groen, zwart, paars. In eerste instantie denk ik dan meteen aan Halloween, maar dat ligt achter ons. En als je dan zoals ik, een kerstkaart wilt maken, wordt het best wel lastig. Heb ook lang moeten nadenken, veel papier bij elkaar gezocht, weer opnieuw nagedacht en weer ander papier gezocht. Af en toe vraag ik me wel eens af waarom de tijd zo snel gaat, daar ben ik nu achter gekomen, gewoon, door dit soort dingen ;-).
Het is me uiteindelijk wel gelukt om de kaart te maken. Helemaal tevreden ben ik niet, toch de kleurencombi denk ik, maar het mag ook wel eens anders zijn, toch? Zoals ik al schreef in mijn vorig bericht, smaken verschillen!
De stempel is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Verder zien jullie nog wat bloemen, pareltjes en een stukje zwart kant.
De tekst is zelf gemaakt en kunnen jullie hier vinden.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor het langskomen, fijn dat jullie de moeite nemen om reacties achter te laten!


25 opmerkingen:

  1. en ik vind hem super gaaf gelukt annerieke, een hele mooi kerstkaart.
    mooi kleuren en papier.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan, Annerieke, vind het deze keer een erg lastige uitdaging! Je hebt er een mooi kerstkaartje van gemaakt.
    Nog gefeliciteerd met het winnen van de vorige uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker geen gewone combinatie voor een kerstkaart maar daarom niet minder mooi!
    Ik vind het knap dat je dan toch de uitdaging aan durft te gaan.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Annerieke,
    zeker een moeilijke kleurencombie, maar daarom is de uitdaging ook waarschijnlijk, ik zou er zelf ook veel moeite mee hebben, maar het is jou goed gelukt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele moeilijke kleuren combi Annerieke, je hebt het jezelf inderdaad moeilijk gemaakt maar het is wel een hele mooie en originele kerstkaart geworden! Super gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfff inderdaad een makkelijke uitdaging, maar het is gelukt. Het zijn ook niet mijn kleuren, vind je kaart leuk, maar zie er ook iets aan, kan echter niet benoemen wat, dus zullen ook de kleuren wel zijn.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat noem ik nog eens een uitdaging !! Een kerstkaart in deze kleuren.
    Maar het is goedgekomen, het is een erg leuk kaartje geworden.

    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gelukt!!! Een hele mooie kerstkaart geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is wel heel erg mooi geworden, inderdaad wel moeilijke kleuren hè om wat mee te gaan doen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je prijs en het is een mooie kaart geworden. Alleen voor mij zijn het geen echte kerst kleuren. Ik begrijp dat je het lastig vond. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je toch weer gelukt Annerieke om er wat moois mee te maken, blij dat het niet aan mijn sketch lag hihihih.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie en aparte kerstkaart Annerieke, het moeten niet altijd traditionele kleurtjes zijn.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind hen toch wel goed gelukt hoor, en tuurlijk mag het wel eens anders zijn!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi kan me voorstellen dat je dit moeilijk vond; zijn ook niet echt mijn kleurtjes. Je kaartje vind ik wel goed gelukt hoor. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Annerieke,
    Niet helemaal tevreden? Waarover dan niet? Ik vind het een hele MOOIE kerstkaart met heel MOOI kant ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie banner heb je weer !!
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken dat gevoel van die kleurencombinatie. Ik ben er ook mee bezig geweest voor een verjaardagskaart en het wordt gauw te donker .... Mooie doosjes heb je gemaakt, ik heb de laatste week dingen van je gemist, zoals ook die drie jongens of mannenkaarten.
    Ik vond de bovenste het mooiste. Maar ik ben weer bij.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is zeker gelukt Annerieke, ik vind het een hele originele kerstkaart geworden. Gezellig dat je weer meedoet bij NKU, en nog gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt jezelf idd flink uitgedaagd Annerieke:0) het resultaat mag er wezen!
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooie kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt!! Bedankt voor het meedoen aan de uitdaging bij de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Enig Annerieke!
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging.
    Lieve groetjes hennie DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!