Pagina's

dinsdag 13 november 2012

Iets nieuws voor mij...

Gelukkig heb ik veel positieve reacties gekregen op mijn zwart/oranje winterkaart, dank jullie wel daarvoor! Terwijl ik zelf dus nog wel mijn twijfels had over die kaart.
Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een stempel. Ook weer anders dan ik gewend ben, maar oh...wat vind ik dit leuk, stempelen en werken met Distress Ink. 
Zoals jullie kunnen zien ben ik aan het maskeren geweest. Voor de mensen die niet weten wat het is, zal ik het proberen uit te leggen. Eerst heb ik het schip gestempeld op papier. Daarna heb ik het schip nogmaals gestempeld op een "kladje", om het zo maar te noemen en deze afdruk uitgeknipt. Vervolgens heb ik dit losse afdrukje op mijn originele afdruk gelegd en tenslotte de (achtergrond) tekst erover heen gestempeld. Als je nu het losse afdrukje weghaalt, komt het schip heel netjes voor de tekst. Ik hoop dat ik het goed heb omschreven en dat het een beetje duidelijk is :-).
Verder heb ik op de kaart nog jutetouw en knoopjes gebruikt. Wel stoer geworden, toch?
Fijne avond nog!

10 opmerkingen:

Linda zei

supersssssss, wat een gaaf kaartje, heel erg mooi gedaan
gr linda

KarinsArtScrap zei

dat heb je heel goed omschreven Annerieke.
het is een prachtige kaart geworden.

je hebt ook maskertape Annerieke het is net zoiets als die postit blokjes
maar dan plakt het helemaal en zit het op een rolletje.


groetjes karin

Berlinde zei

Een prachtige kaart Annerieke, dat heb je heel mooi gemaakt!
Lieve groetjes, Berlinde

Adriana zei

Prachtig gedaan en helemaal duidelijk hoor!

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ja kan me zo goed voorstellen dat je zo blij bent met dit resultaat!
Ik vind het ook een pracht van een stempelkaart en met een duidelijke uitleg ben ik ook erg blij!
Groetjes van Daatje

Helen zei

wat een prachtige kaart en je uitleg is superduidelijk. Groetjes, Helen

Nelleke zei

Dat vind ik altijd zo leuk aan je kaartjes, je probeert ook steeds wat uit, en je hebt veel afwisseling.
Groetjes, Nelleke

Anoniem zei

't is weer een heel mooi en stoer kaartje geworden. Je uitleg is duidelijk en je kleuren passen weer mooi bij elkaar ....weer een dikke 10.
liefs Yvonne

Wilma zei

Hallo Annerieke,
SUPER zoals jij met inkt omgaat ☺☺☺.
De uitleg is duidelijk en je kaartje vind ik PRACHTIG.
Liefs Wilma

Riet zei

Wat een schitterende kaart Annerieke.

Liefs Riet.