Pagina's

zondag 18 november 2012

Kerst met "niet-kerst" papier...

Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien, gemaakt met "niet-kerst" papier. Dat kan ook best wel namelijk. Het papier is van "My Mind's Eye, Nostalgia". De randen zijn bewerkt met de distresser en inkt. 
Aan de onderzijde zien jullie een ponsrand.
Ook heb ik kreukellint gebruikt en in het midden van de ijskristallen zit een bloemetje.
De tekst is zelfgemaakt en staat hier, iets naar onder op de pagina.
Een 3D plaatje maakt de kaart compleet.
Inmiddels begint mijn voorraad kerstkaarten (gelukkig) te groeien. Toch merk ik wel in mijn omgeving dat er steeds minder mensen kaarten gaan versturen. Zelf vind ik het altijd erg leuk om post te krijgen. 
Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot de volgende keer!

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje is het geworden, Annerieke. Heel leuk gedaan en dat zonder kerstpapiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is die afbeelding gaaffff!!! Super lief en wat een geweldige kerst kaart, weer eens iets heel anders!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk kerstkaartje is het geworden en het hoeven niet altijd kerstkleurtjes te zijn hoor. Ik ben ook druk bezig met de kerstkaarten, maar zie inderdaad dat minder mensen sturen, maar net als jij vind ik het altijd heel erg leuk om kaartjes (zeker zelfgemaakte) te ontvangen. Fijne zondag, groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Een heel MOOI en LIEF "niet-kerst papier" kerstkaartje is dit. Jij bewijst dat het niet met traditionele kleurtjes hoeft ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een moi en lief kerstkaartje Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en wat een mooie kleur! Het plaatje is heel schattig en samen met het mooi papier en mooie details een heel lief geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moi geworden Annereike. Het is inderdaad niet nodig om speciaal kerstpapier te gebruiken. Volgens mij loopt er bij DCL een challenge met dat onderwerp.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor ook zonder kerstpapiertjes is dit een echte kerstkaart!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart in deze kleurtjes Annerieke, leuke afbeelding ook!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh Annerieke,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief, en weer zo knap gemaakt denk ik dan weer na mijn gestuntel van afgelopen vrijdag...
    Gr. Margareth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook erg mooi gemaakt! Wat heb je het kreukellint prachtig verwerkt!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!