Pagina's

vrijdag 23 november 2012

Kort en klein...

Kort wordt mijn bericht en klein is deze kaart. Nou ja, klein...kleiner zullen we maar zeggen, hij is 10,5 x 10,5 cm. Laatst heb ik al verteld dat ik met stempels en inkt aan het spelen ben, filmpjes kijken en dan zelf uitproberen. Nu heb ik kort geleden een paar kaarten tegelijk gemaakt, althans, de afbeeldingen, met stempels, embossingpoeder en verschillende kleuren inkt. Als ik dan toch aan het "knoeien" ben, dan moet ik het meteen maar goed doen toch? Wat ik zelf zo gaaf vind, is dat ik met een gewoon stukje (zo goed als wit) aquarelpapier begonnen ben. En dan is dit het eindresultaat! Op het moment is dit toch wel een van mijn favoriete technieken.

Bedankt weer voor het langskomen, ik zou het leuk vinden om te lezen wat jullie van deze kaart vinden.

13 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    Als het de boel maar niet is ☺☺☺.
    Kort berichtje.....valt mee.
    Klein kaartje.....is op de foto niet te zien, maar het is wel een FANTASTISCH kaartje geworden.
    "KNOEI" maar heerlijk verder.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Annerieke,
    hoe herkenbaar, ik vind het ook zo spannend deze inkttechniek!
    Je kaartje is mooi geworden!
    Mooie warme winterkleurtjes!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annerieke, via via hier terechtgekomen, en ben meteen je volger geworden. Je hebt zo'n leuke kaarten gemaakt, met verschillende technieken, dat spreekt mij ook erg aan.
    Ook deze is helemaal top!
    Groetjes, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat "knoeien" met inkt is ook zo leuk, alhoewel ik wel van afwisseling hou. De kaart is mooi geworden, ook de kleur en de tekst erboven of eronder de inkt. Dat is volgens mij ook een stempel? Ben benieuwd wat je nog meer maakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan. Tja eigenlijk wil ik dus ook nog eens gaan 'knoeien'met die prachtige inkt...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi effect, Annerieke, heel leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem geweldig....maar dat wist je al :)
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt lekker geknoeid ziet er mooi uit Annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk he spelen met inkt ! Hartstikke goed gedaan en ik ben natuurlijk weg van die stempel als VeluweFan !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het er erg mooi uitzien. Echt een kaart die ik zou willen ontvangen ;-P
    Gr. Margareth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje Annerieke, leuk gedaan!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!