Pagina's

zondag 25 november 2012

Pepernoten...

Al weer een kerstkaart om te laten zien. Ik moet ook zeggen dat ik weinig anders maak hoor, maar ik schiet al wel lekker op. Zoals jullie kunnen zien weer met stempels en inkt bezig geweest. 
De tekst is zelf gemaakt. Ik heb er nog meer gemaakt, kijk hier en hier maar eens. Hoop dat jullie ze leuk vinden en kunnen gebruiken. Zoals jullie boven op de foto kunnen zien heb ik van de tekst een ticket gemaakt. Ik druk de tekst gewoon als rechthoekje af en later maak ik met mijn mini-perforator halve rondjes in de hoeken en aan de zijkanten.

Waarschijnlijk wisten jullie het al, maar Sinterklaas is weer in het land. En wat doen wij dan? Jaaaa, wij gaan bakken!
Ziet het er niet lekker uit? Helaas kan ik jullie niet mee laten genieten, ze zijn al op ;-), dus jullie moeten het met de foto doen.

Natuurlijk wil ik jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties, fijn dat jullie de moeite nemen om mijn blog te bezoeken!

13 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    Helaas begrijp ik je reactie niet helemaal.....ik doe het ook altijd met de hand.
    Enneh.....GENIETEN van een foto is in dit geval beter voor mijn lijn ☺☺☺.
    Je kerstkaartje is weer PRACHTIG in een hele MOOIE kleurencombinatie. Het ticket gemaakt met een mini-perforator is een SUPER idee.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg geslaagde kaart ! mooi gedaan ! pepernoten is iets typisch van jullie (nederland), wij zijn er hier niet zo dol op... misschien als je ze zelf vers bakt, zullen ze wel om te smullen zijn denk ik, ik kan het goed begrijpen dat ze allemaal al op zijn =)
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Annerieke,
    wat weer een pracht van een kerstkaart, dat stempelen ligt je echt!
    jammer dat er geen pepernootjes meer over zijn!
    Kreeg al lekkere trek! hihihi
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kerstkaartje zeg!!!
    En de pepernoten mmmmmmmmmmmmmm heerlijk hoor!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, knap gedaan. Die pepernootjes zien er lekker uit
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bak je nog pepernoten vrijdag?
    Mooie kaart, ik ben fan van stempelen!
    Gr. Margareth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Annerieke, en een leuke tip om met een perforator rondjes uit het kaartje te halen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kerstkaart! Een mooie vintage uitstraling en wat een goed idee om zo halve rondjes te maken! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kerstkaartje weer Annerieke!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jajajajajajaja ons lekker maken met een foto, daar hebben we niets aan annerieke.

    maar je kaartjes is weer heel leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Ziet er lekker uit. Je kaartje is ook mooi.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi en stijlvolle kaart geworden enne de pepernootjes lijken mij lekker. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!